سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام برگزار می شود

هوشمند با بیان اینکه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام برگزار می شود، گفت: ۵ اثر نمایشی از یازدهم تا سیزدهم آذرماه سال جاری با هم به رقابت می پردازند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: سی پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام از روز جمعه ۱۱ آذرماه در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی کلید می خورد.

 

علی هوشمند با بیان اینکه ۵ اثر نمایشی طی روزهای یازدهم و دوازدهم آذر ماه ۱۴۰۱ در تماشاخانه استاد باسره به روی صحنه می روند، افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره روز شنبه ۱۳ آذرماه با تقدیر از افراد برتر با رای هیئت داوران  گروه نمایشی برتر  برگزار می شود.

 

وی افزود: نمایش های داستان یک پایان به کارگردانی مهدی رادپور، رومانی به کارگردانی مهرداد علیزاده، عروس جنگ به کارگردانی احمد غلامی، سایه های پشت دیوار به کارگردانی آرش منصوری، نمایش هملت ذوقی به کارگردانی صیدفاضل خانی اجرایی عموامی خواهند داشت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با دعوت از علاقه مندان به هنر تئاتر برای تماشای اجرای عمومی گروه های نمایشی در این جشنواره، گفت: این جنشواره به همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان، حوزه هنری استان، انجمن هنرهای نمایش استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

 

هوشمند با اشاره به اینکه استان ایلام دارای ظرفیت ها و استعدادهای درخشانی در حوزه نمایش و تئاتر است، خاطرنشان کرد: گروه نمایشی برتر این جشنواره به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا خواهد کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1236681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha