اقناع سازی جامعه و برخورد منطقی با معترضان راهکار برون رفت جامعه از اعتراضات اخیر است

زنگانه گفت: اقناع سازی جامعه، مواجهه منطقی و نرم با معترضان، ایجاد فضای گفتگو وپرسش و پاسخ را راهکار برون رفت جامعه از اعتراضات اخیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی محمد زنگانه امروز (چهارشنبه 16 آذر) در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا علی‌الخصوص شهدای دانشجوی شانزدهم آذر سال ۱۳۳۲ گفت: در بحث دفاع از ایران، اسلام و کیان  ملی و اعتقادی، مذهب و قومیت ملاک نبوده و همه آحاد ملت برای یک تفکر و اعتقاد، بزرگترین سرمایه خود که جان آنها است را فدا می‌کنند.

 

استاندار گلستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد شخصیت شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب یک راه و یک مدرسه درس آموز، افزود: قهرمان ملی یک هویت برای جامعه است و امیدواریم همه مسئولان و مردم، شهید سلیمانی را به عنوان الگو در زمینه‌های مختلف زندگی خود قرار دهند.

 

وی با بیان تفاوت‌های اعتراض و اغتشاش، گفت: زمینه‌های بیان اعتراضات دانشجویی و یا عامه مردم باید فراهم شود تا در فضایی عقلانی و به دور از هیجانات، بتوانند صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند.

 

زنگانه اقناع سازی جامعه، مواجهه منطقی و نرم با معترضان، ایجاد فضای گفتگو وپرسش و پاسخ را راهکار برون رفت جامعه از اعتراضات اخیر بیان کرد.

 

کد خبر 1238286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha