دشمن به دنبال منحرف کردن حرکت انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام خاموشی گفت: در قرآن آمده است به خدا، رسول خدا و نوری که او نازل کرده ایمان بیاوردید و انقلاب این مسیر را می رود و شیاطین می خواهند مسیر انقلاب را منحرف کرده و به جای دیگری ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی در مراسم اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در رشته نغمات دینی که امروز (چهارشنبه ۲۳ آذر) در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، بیان کرد: این اشک ها و روضه های ما فقط برای مظلومیت نیست، ما حماسی هستیم و هدف داریم و هدف ما اعتلای کلمه الله در کره خاکی است و انقلاب اسلامی کار و هدفش این است پرچم اسلام را بلند کند و زیر این پرچم شهید داده و دفاع می کند تا ظهور که این پرچم را تقدیم حضرت کند.     

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی از بدو انقلاب تاکنون از هیچ تلاش شیطانی فروگذار نبودند و هرچه از دستشان برآمد انجام دادند و اما ثمره فرهنگی انقلاب این است که از اقصا نقاط کشور برای نعمات آسمانی گردهم آمده و مسابقه می دهند و سرود می خواندند و می خواهند اهداف معنایی انقلاب را در یک جشنواره این چنینی به نمایش گذارند.

 

وی عنوان کرد: انقلاب بسیار خدمت کرده است، خدمت توسعه فرهنگ قرآنی، ما در مسابقات قرآن در طی بیش از چهار دهه یک سال هم وقفه نداشتیم، اغلب کشورهایی که مسابقه داشتند، در ایام کرونا تعطیل کردند و یا برگزاری ضعیفی داشتند اما ما سعی کردیم این مسیر دائم ادامه یابد و به عنوان مرکز قرآنی جهان معرفی شویم.

 

حجت الاسلام خاموشی تصریح کرد: در قرآن آمده است به خدا، رسول خدا و نوری که او نازل کرده ایمان بیاوردید و انقلاب این مسیر را می رود و شیاطین می خواهند مسیر انقلاب را منحرف کرده و به جای دیگری ببرند و خداوند متعال این پیام را داد چه شخصی یاری کننده خداست، عده ای ایمان آورده و عده ای کافر شدند و خدا وعده داده است من جبهه حق را پیروز می کنم و شما در مسیر جبهه حق باشید.

 

وی با اشاره به فتنه ها و اتفاقات اخیر در کشور توضیح داد: در این ایام این جلسه برگزار شد و از همه دست اندکاران که تلاش کردند تشکر می کنیم و این امر نشان می دهد مسیر معنایی و هدفمند انقلاب پیگیری می شود و هویت دینی و فرهنگی ما شکل یافته از همین اهداف است که باید پیگیری کنیم.

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خاطر نشان کرد: این شبکه های مجازی جبهه جنگ رسانه ای را علیه ما شکل داده اند اینها می خواهند نور خدا را با دهان های کثیف خود را خاموش کنند ولی خدا نور خود را تمام می کند و ما باید در این مسیر استوار مانده و خون بهای شهیدان را پاس داشته و ایستادگی در برابر دشمن داشته باشیم.

 

وی یادآور شد: از ناحیه خداوند متعال نسخه هدایت آمده است و راه را نشان داده است و ان شاالله همه زیر پرچم ولایت آینده ای روشن را داشته باشیم.

 

کد خبر 1239751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha