توزیع ۲۵۰ تن گوشت مرغ و ۱۵۴ دستگاه بخاری گازی میان نیازمندان فارس

پورنورعلی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۲۵۰ تن گوشت مرغ و ۱۵۴ دستگاه بخاری گازی میان نیازمندان فارس توزیع می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حسین پورنورعلی، امروز یکشنبه (27 آذر) با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) در جمع خبرنگاران گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان فارس به مناسبت دهه فاطمیه به برگزاری پویش های «احسان همدلی» و پویش «دلگرمی» اقدام کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان فارس ادامه داد: این 2 پویش پیرو اهداف و برنامه های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به منظور حمایت و یاری رساندن به معیشت افراد محروم و کم‌ برخوردار اجرا می شود و در قالب پویش «احسان همدلی» ۲۵۰ تن گوشت مرغ از طریق گروه های جهادی در سطح استان بین نیازمندان توزیع می ‌شود.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۳ میلیارد تومان برای خرید گوشت مرغ توسط بنیاد «احسان» ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان فارس هزینه شده است که به دست ۱۱۰ هزار خانوار نیازمند استان فارسی می ‌رسد.

پورنورعلی تصریح کرد: حفظ کرامت انسانی نیازمندانی که گوشت مرغ بین آنها توزیع می شود در اولویت این گروه های جهادی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اجرای پویش «دلگرمی» هم بیان کرد: ۱۵۴ دستگاه بخاری گازی هم به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان در این پویش میان خانواده‌ های نیازمند فاقد لوازم گرمایشی در استان با مشارکت گروه ‌های جهادی توزیع خواهد شد.

پورنورعلی از مشارکت 400 گروه جهادی در سطح فارس با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان هم خبر داد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس در راستای محرومیت زدایی با تمام توان پای کار است.

 

 

کد خبر 1240657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha