مکتب سلیمانی بهترین الگو برای نسل جوان است

حسنی با اشاره به ویژگی های شخصیتی سردار سلیمانی به عنوان اسطوره مقاومت گفت: مکتب این شهید بهترین الگو برای نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، امراله حسنی در محفل انس با قرآن کریم که به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد جامع روستای چاپوق ایجرود برگزار شد در سخنانی خطاب به دانش آموزان حاضر در محفل خواستار توجه بیش از پیش به تحصیلاتشان شد و گفت: شما دانش آموزان آینده سازان این نظام هستید و بایستی فارغ از توجه به اغتشاشات اخیر که جزئی از نقشه دشمن برعلیه نظام بود، علم و دانش را سرلوحه کارهای خود قرار دهید.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی امانتی در دست ماست تا به سلامت به دست صاحب اصلی خود که امام زمان(عج) است برسانیم، گفت: این انقلاب با خون پاک شهدا آبیاری شده است و ما وظیفه داریم از این امانت به خوبی محافظت و حراست کنیم.

 

امام جمعه شهرستان ایجرود نیز در سخنانی به نقش قرآن و ضرورت انس با این کتاب الهی تاکید کرد و گفت: قرآن سبک زندگی را به بشریت نشان می دهد از اینرو لازم تا کلام وحی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

 

حجت الاسلام مقدمی با بیان اینکه نباید به قرائت قرآن در مجالس تحریم اکتفا کرد، گفت: با مراجعه به قرآن کریم می توانیم به روش زندگی صحیح برای رسیدن به تعالی دست پیدا کنیم.

 

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای مقاومت گفت: این شهید به عنوان اسطوره مقاومت نه تنها در داخل کشور بلکه فراتر از مرزهای جغرافیایی شناخته شده است.

 

امام جمعه ایجرود به بیان برخی از ویژگی های شخصیتی سردار سلیمانی پرداخت و یادآور شد: این شهید پاسدار ولایت فقیه بود و شاخصه های دشمن شناسی، استکبارستیزی، ولایت مداری و صبر و مقاومت ایشان باید به عنوان مکتب در بین نسل جوان تبیین شود.

 

در ادامه این محفل که با جمع خوانی حاضران همراه بود از برترین های فرهنگی وقرآنی روستای چاپوق تجلیل شد.  

کد خبر 1244596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha