۱۸۸ شغل در آق قلا با بهره برداری از طرح‌های دهه فجر ایجاد می‌شود

هاشمی گفت: در دهه فجر امسال ۱۲۳ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار بیش از ۴ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال در شهرستان آق قلا افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان،سلیمان هاشمی امروز (سه شنبه ۴ بهمن) در نشست با اعضای ستاد خبری فجر گلستان با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: در دهه فجر امسال ۱۲۳ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار بیش از  ۴ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال در شهرستان آق قلا افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

 

فرماندار آق قلا گفت: از مجموع این طرح‌ ها و پروژه ها ۳۵ طرح در حوزه اقتصادی است که با سرمایه گذاری یکهزار و ۷۴۷ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

 

وی اضافه کرد: با افتتاح و بهره برداری از این طرح های اقتصادی برای ۱۸۸ نفر از مردم این شهرستان شغل پایدار ایجاد می شود.

 

هاشمی بیان‌کرد: همچنین از کل پروژه های قابل افتتاح و یا کلنگ زنی در ایام الله دهه فجر ۷۴ پروژه در بخش عمرانی است که یکهزار و ۷۹ میلیارد ریال پروژه به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۱۴ پروژه نیز آغاز خواهد شد.

 

وی با اشاره به برخی از پروژه های محوری قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه مبارک فجر در شهرستان آق قلا گفت: برق‌رسانی گذرگاه اداره‌کل راه‌آهن شمال شرق ۲، زیرسازی محور آق‌قلا - بندرترکمن به طول ۷ کیلومتر، ایجاد مرکز جامع سلامت در چن‌سبیلی، راه‌اندازی چند واحد تولیدی، حفر چاه آب آشامیدنی و ... بخشی از این پروژه ها است.

 

کد خبر 1248743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha