مردمی بودن شاخصه برنامه های دهه فجر انقلاب در جهرم/برگزاری ۲۰۰ برنامه  در ایام الله دهه فجر

شعبانی بر مردم محور بودن برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: امسال ۲۰۰ برنامه در قالب های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و... در جهرم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن شعبانی امروز دوشنبه (۱۰ بهمندر نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب در جهرم پرداخت و اظهار داشت: بیان دستاوردهای نظام در طول ۴۴ سال گذشته مخصوصاً برای قشر جوان و نوجوان و آگاه سازی آن‌ها از خدماتی که نظام جمهوری اسلامی ایران برای کل کشور داشته است، امری بسیار ضروری و‌ واجب است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه پاسخگویی شبهات علیه انقلاب اسلامی و پاسخ‌های مستدل در فضای مجازی بویژه برای نوجوانان و جوانان بسیار مورد تاکید و مد نظر است، افزود: فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین، از سرلوحه‌ها و اصلی ترین برنامه‌های ستاد دهه فجر است.

 

وی بر مردم محور بودن برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: انقلاب ما انقلاب مردمی است و اقشار مختلف جامعه باید در صحنه های مختلف از جمله گرامیداشت ایام الله فجر حضور داشته باشند، بر همین اساس تاکید بر مردم‌محور بودن مراسمات است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم خواستار بیان دستاوردهای انقلاب در بخش های مختلف در دهه فجر شد و تاکید داشت: مسئولان عملکرد حوزه خود را برای مردم تشریح کنند.

 

شعبانی با بیان اینکه در دهه مبارک فجر امسال بیش از ۲۰۰ برنامه و ۱۲ ویژه برنامه شاخص در سطح شهرستان اجرا می شود، بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، برکزاری همایش پیاده روی همگانی به صورت پخش از شبکه سوم سیما، جشنواره ورزش بانوان، جشنواره کتاب، زنگ انقلاب در مدارس، ورود نمادین حضرت امام خمینی (ره)، جشنواره نقاشی ویزه کودکان و نوجوانان با موضوع دهه فجر، مسابقه ساخت پرچم های خلاق، تور گردشگری برای بازدید از مکان های تاریخی با روایتگری اتفاقات انقلاب در جهرم، و... از برنامه های شاخص دهه فجر سال ۱۴۰۱ در جهرم خواهد بود.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم، بر باشکوه برگزار شدن برنامه ها تاکید کرد و ادامه داد: توقع داریم همه دستگاه ها ‌اجرایی و نهادهای شهرستان جهرم، ویژه برای باشکوه برگزار شدن برنامه کمک دهند.

 

کد خبر 1249553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha