حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خار چشم دشمنان است

حجت الاسلام عبداللهی، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خار چشم دشمنان است، مردم با حضور خود نقشه های دشمن را نقش بر آب می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، امروز(20بهمن)، در مراسم جشن انقلاب در جمع مردم پلدختر، با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اظهارداشت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند.

 

مدیرحوزه علمیه علمیه لرستان به نقش مردم در پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: امروز نیز در تداوم مسیر انقلاب مردم رسالت خطیری بر دوش دارند.

 

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری مردم در برابر دسیسه های فرهنگی دشمن عنوان کرد: حضور مردم در صحنه های انقلاب نقشه های  دشمن را نقش بر آب کرده است.

 

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به پیش رو بودن راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: حضور مردم در این مراسم تجدید بیعت دوباره با امام و رهبری بوده و حضور مردم معادلات دشمن را به هم می ریزد.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها تفاوت دارد، گفت: این تفاوت در اهداف، مبانی و روش است، انقلاب اسلامی دارای مبانی دینی و فرهنگی بوده و ریشه در مذهب و آموزه وحیانی داشته است و تعبیر امام راحل معجزه قرن و انفجار نور است.

 

کد خبر 1251822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha