برگزاری مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در صنعا

سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعا مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعا چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را با حضور شخصیت های مختلف ایرانی و یمنی برگزار کرد.

 

«محمد صالح النعیمی» عضوشورای عالی سیاسی یمن، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را  که در تاریخ جاودانه شده است، به رهبری و ملت ایران تبریک گفت.

 

النعیمی افزود: انقلاب اسلامی ایران از این لحاظ ممتاز است که با همه توطئه های بین المللی روبه روشد و هنوز هم هست و آنها را شکست داد و در مسیرهای توسعه، صنعت و تولید و تامین نیازهای ملت ایران موفق شد.

 

النعیمی بر استفاده از تجربه انقلاب اسلامی در ایران برای مقابله با چالش ها در یمن به همراه بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها به ویژه توانمندی‌ها، سازندگی و توسعه انقلاب اسلامی تاکید کرد که به طور موثر به حرکت رو به جلو در مسیر توسعه و پیشرفت کمک کرده است.

 

عضو شورای عالی سیاسی یمن بر ضرورت استفاده از تجربه ملت‌ها و ایجاد فضای مناسب برای توانمندی‌های مردم یمن و مقابله با تجاوزات تاکید کرد.

 

النعیمی به نژادپرستی قدرت‌های بین المللی به رهبری سازمان ملل و نیروهای استکبار جهانی و لابی صهیونیستی دربرخورد با ملت‌های آزاده به ویژه سوریه و یمن که از هشت سال پیش در محاصره و جنگ است، اشاره کرد.

 

ضیف الله رسام، معاون رئیس شورای عالی یمن گفت: انقلاب ایران مادر انقلاب‌های اسلامی در روح و معناست.

 

رسام گفت: ایران با درایت و آگاهی رهبری و ملت توطئه ها را شکست داد. ایران در فضا و صنعت و تولید با جهان رقابت کرد.

 

وی از قبایل یمن و عرب خواست تا از محورمقاومت در مقابله با نیروهای استکبار و ابزار صهیونیسم جهانی حمایت کنند.

کد خبر 1251896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha