راهپیمایی ۲۲ بهمن ضامن و پشتیبان انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام و السملمین قریشی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن ضامن و پشتیبان انقلاب اسلامی است و نشانگر این مهم است که مردم همچنان پایند نظام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز (۲۰ بهمن ماه)، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ضامن و پشتیبان انقلاب اسلامی است و نشانگر این مهم است که مردم همچنان پایند نظام هستند.

امام جمعه ارومیه  افزود: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه شرعی است و بر همه از کوچک و بزرگ و پیر و جوان واجب است در آن شرکت کنند.

وی گفت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا نشان خواهند داد پیوند مردم ایران با انقلاب و نظام گسستنی نیست. 

امام جمعه ارومیه ادامه داد: امام امت به عنوان یک اسلام شناس تمام عیار فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است لذا همه وظیفه داریم با شرکت در راهپیمایی در حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب سهیم باشیم.

به گفته وی، حتی آن کسانی که دین را هم قبول ندارد ولی مملکتش را می‌خواهد باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کند تا به دنیا ثابت شود ملت ایران دست از نظام و انقلاب خود نکشیده است.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه سنتهای الهی محقق می شود، گفت: خداوند قوانین و سنتهایی دارد که از اول خلقت وجود دارد و قابل تغییر نیستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی گفت: استقامت در برابر دشمن، صیانت و حفاظت از سرحدات نظامی، اعتقادی، سیاسی و سرزمینی، عمل با بصیرت و حرکت در مسیر ولایت از جمله مولفه‌هایی هستند که باعث می‌شود در مواجهه با دشمنان پیروزی نصیب مسلمانان شود.

وی با اشاره به وقوع زلزله خوی و خسارات وارده بر این مناطق افزود: مردم نوع دوست کمک‌های خود را به حساب ۱۰۰ امام راحل واریز کنند تا به بازسازی مساکن کمک شود.

کد خبر 1252000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha