راهپیمایی ۲۲بهمن امسال یک عزت اجتماعی همراه با ولایت مداری بود

حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: راهپیمایی ۲۲بهمن با وجود دشمنی، دشمنان انقلاب برگزار شد و این راهپیمایی امسال یک عزت اجتماعی همراه با ولایت مداری بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین اسم حسینی، امروز، ( ۲۸بهمن ماه) در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، افزود: راهپیمایی ۲۲بهمن با وجود دشمنی، دشمنان انقلاب برگزار شد و این  راهپیمایی  امسال یک عزت اجتماعی همراه با ولایت مداری بود.

امام جمعه موقت ارومیه افزود: زلزله اخیر در خوی، سوریه و ترکیه  ۳حادثه متاثر و اندوهگین  بوده، اما با توجه به اینکه زلزله یک بلای طبیعی است باید شرایط فعلی، امداد رسانی ها و توزیع کمک ها به یک تجربه تبدیل شود تا در حوادث آتی دچار سردرگمی نشویم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: ترافیک ارومیه موجب گلایه مندی مردم شده مسئولان شهری ارومیه قبل از اینکه ترافیک به یک بحران در ارومیه تبدیل شود، فکری به حال حل این معضل بیاندیشند.

حجت الاسلام و المسلمین  حسینی با بیان اینکهه آذربایجان غربی دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است، گفت: در این استان باید در بحث سرمایه گذار ی و توزیع عادلانه منابع مالی دقت شود تا استان در بحث اقتصاد و جذب سرمایه گذاران به جایگاه واقعی خود برسد.

 

کد خبر 1253233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha