سپاه پاسدار اعتقادات و ارزش های دینی و اسلامی است

حجت الاسلام حسینی، از سپاه پاسداران به عنوان نهاد ایمانی، اخلاقی، جهادی یاد کرد و گفت: سپاه پاسدار اعتقادات و ارزش های دینی و اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی، امروز(5اسفند)،  در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد امام حسین(ع) را کشتی نجات بشریت خواند و اظهارداشت: الگو قراردادن ائمه اطهار و اهل بیت (ع) در زندگی ضروری است.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه حرکت زشت پارلمان اروپا در تروریست اعلام کردن سپاه باعث شد همه مسلمانان جهان حساسیت نشان دهند و اتحادیه اروپا از موضع پوشالی خود عقب نشینی کرد، افزود: سپاه پاسداران یک گروه نظامی نیست بلکه یک نهاد ایمانی، اخلاقی، جهادی و پاسدار اعتقادات و ارزش های دینی و اسلامی است.

 

وی در ادامه به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت: ترویج تربیت اسلامی، معارف دینی و اخلاقی در خانواده، مدارس و دانشگاه ضروری است.

 

حجت الاسلام حسینی بر ضرورت کنترل بازار تاکید کرد و گفت: مسائل و مشکلات اقتصادی نباید باعث نادیده گرفتن پیشرفت های ایران اسلامی شود.

 

وی اظهارکرد: مدیران توانمند باید وارد عرصه اقتصاد و مهار گرانی شوند و با کنترل قیمت ها سبب کاهش فشارهای اقتصادی و معیشتی شوند.

 

امام جمعه بروجرد روز جهانی اختراع و اکتشاف را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی مغزهای متفکری هستند که روزانه اختراعات بزرگی دارند و این دستاوردها باید تبیین شود.

کد خبر 1254339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha