جانبازان ایران اسلامی، اسطوره ایمان و ایستادگی هستند

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اسطوره ایمان و ایستادگی هستند.

 رمضانعلی رازقی -مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این قشر پرافتخار مملکت با داشتن الگوهایی همچون حضرت عباس (ع)، دعوت ولی‌خویش را لبیک گفتند و مقتدرانه در برابر دشمنان این مرز و بوم مقاومت کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: جانبازان با برخورداری از اعتقادی راستین در دفاع از آرمان‌های اسلامی و انقلابی جان نثاری و مجاهدت کردند و از این‌ رو وصف مبارک «شهید زنده» برازنده قامت صبر و ثبات قدم آنان است.

 

رازقی عنوان کرد: پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی، ثمره خون شهدا و دلاوری جانبازان و از خودگذشتگی ایثارگران است، نامگذاری این روز به نام جانبازان، روز تجلیل از کسانی است که در هشت سال دفاع مقدس از خود گذشتند.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان بیان کرد: اگر ایثار و فداکاری های این عزیزان نبود امروز ایران اسلامی عزت و افتخاری نداشت، این سربلندی مملکت را مدیون این قشر هستیم و باید قدردان آنان و خانواده هایشان بود چرا که آرامش و امنیت امروز حاصل فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی آنان است.

 

رازقی اضافه کرد: شهرستان شیروان هزار و 500 جانباز دارد که از این تعداد 20 نفر بالای 70 درصد و مابقی جانباز 25 درصد به بالا هستند، به مناسبت این روز عظیم از سه جانباز و علمدار ایثار 70 درصد دفاع مقدس محمدهادی سعادتی، حسن پیرزاده و غلامرضا نگاری با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیربنیاد شهید دیدار و از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

وی تصریح کرد: دیدار با سایر جانبازان و تجلیل از جانبازان ادارات توسط اکیپ های مختلف و مسئولان سایر دستگاه ها انجام خواهد شد.

 

 

کد خبر 1254458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha