روحانیون و مبلغین به روستاهای شهرستان خرم آباد اعزام می شوند

فرماندار خرم آباد گفت: به مناسب ماه مبارک رمضان روحانیون و مبلغین به روستاهای شهرستان خرم آباد اعزام می شوند.

محمد باقر احمدی چگنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان روحانیون و مبلغین حوزه علمیه به روستاها و بخش های تابعه شهرستان خرم آباد اعزام می شوند.

 

وی افزود: طرح اعزام روحانیون و مبلغین با هدف استفاده معنوی از ظرفیت روحانیون برای روشنگری و بصیرت افزایی قشر جوان در بخش ها و روستاها انجام می شود.

 

احمدی بیان کرد: مبلغان اعزامی در مناطق مختلف شهری و روستایی جهت امر تبلغ در روستاهای شهرستان به تبلیغ دین اسلام و بیان احکام دینی خواهند پرداخت.

 

فرماندار خرم آباد بیان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی است تا روحانیون اعزامی در زمینه های دینی، قرآنی، تفسیر و مسائل فرهنگی و اجتماعی به هدایت مردم بپردازند.

 

احمدی بیان کرد: آسیب های اجتماعی و راهای مقابله با آن از جمله مهمترین مبحثی است که مبلغین دینی باید نسبت به آن به مردم آگاهی ببخشند.

 

فرماندار خرم آباد با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان، اظهار کرد: روشنگری و بصیرت افزایی نسبت به توطئه های دشمنان، ترویج سبک زندگی به خصوص تاکید بر تحکیم بنیان خانواده و بیان آسیب های ناشی از طلاق از دیگر مباحثی هستند که باید در مورد آن ها روشنگری لازم صورت گیرد.

کد خبر 1257386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha