خون پاک شهدا، ضامن استمرار و بقای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام دیلم گفت: آنچه که تا امروز امنیت و اقتدار نظام را حفظ کرده، خون پاک شهدا و ایثار و صبوری خانواده‌های آنان است.

حجت‌الاسلام محمد دیلم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارکرد: زنده نگه‌داشتن نام و یا شهدا بر همه مردم به ویژه مسئولان واجب است.

 

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر گلستان گفت: آنچه که تا امروز امنیت و اقتدار نظام را حفظ کرده، خون پاک شهدا و ایثار و صبوری خانواده‌های آنان است.

 

وی اضافه کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه تعیین‌کننده بوده و این حاصل صبر، پایمردی و وفاداری به خون شهدا و تبعیت از مقام معظم رهبری است.

 

حجت‌الاسلام دیلم شهادت را عزتی ابدی توصیف کرد و شهدا را مشعل‌داران پیروزی، آزادی و استقلال کشور دانست و گفت: بدون تردید حق بزرگ شهیدان بر گردن ملت ما، بسی عظیم است و عزت و امنیت امروز کشور، مرهون مجاهدت و جانفشانی شهیدانی است که با بذل جان خود در راه دفاع از اسلام و حراست از مرزهای کشور، به عالی­‌ترین مقام و درجه نزد خدای خود دست یافتند.

 

وی خاطرنشان کرد: به برکت شهدای انقلاب و دفاع مقدس امروز، ایران اسلامی در عرصه­‌های علمی، ملی و بین­‌المللی بر قله‌های بلند افتخار ایستاده است.

 

 

کد خبر 1257873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha