ضرورت همکاری روحانیون با ستاد امر به معروف و نهی از منکر

امام جمعه شیروان با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد فساد، فحشا و تضعیف ایمان و دینداری مردم است، گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان فعال است و روحانیون باید به این ستاد کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام حسین تکمیلی -امام جمعه شیروان- جمعه شب در گردهمایی روحانیون این شهرستان اظهار کرد: امروز دانشگاه ها، مدارس و مساجد خط مقدم جبهه فرهنگی به شمار می آید.

 

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد فساد، فحشا و تضعیف ایمان و دینداری مردم است، خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان فعال است و روحانیون باید به این ستاد کمک کنند.

 

حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: مسئله کشف حجاب توسط عده قلیلی از افراد خواست سرویس های جاسوسی دشمن است که برای آن هزینه‌های هنگفتی صورت داده‌اند و مردم نباید نسبت به فساد بی تفاوت باشند بلکه باید هم تذکر بدهند و هم از مدیران و مسئولان مربوطه مطالبه برخورد با فساد را داشته باشند.

 

امام جمعه شیروان بیان کرد: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف، اغتشاش و ناآرامی در داخل کشور است که با اتحاد و همدلی و البته بصیرت و هوشیاری رفع خواهد شد.

 

حجت الاسلام تکمیلی، دشمنی های گسترده جبهه استکبار را نشانه قوت و قدرت روز افزون انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: امروز دشمن در چند جبهه با ما می جنگد که اول جبهه اقتصادی است و دلیل نامگذاری و توجه زیاد مقام معظم رهبری به موضوع اقتصاد نیز همین مسئله است.

 

وی تصریح کرد: مسئولان باید همه ظرفیت های نظام را در خدمت تولید و کاهش تورم قرار بدهند چرا که یکی از دلایل ایجاد تورم، عوامل روانی است که باید مراقب شایعات در فضای مجازی بود.

 

کد خبر 1260563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha