جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی در قزوین برگزار می شود

مهدوی گفت: مرحله استانی جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی با عنوان «گوهرشاد» در استان قزوین برگزار می شود.

رضوان مهدوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین در خصوص برگزاری جشنواره گوهرشاد گفت: به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب جشنواره کشوری پوشش اصلی ایرانی اسلامی با عنوان «گوهرشاد» برگزار می شود که این جشنواره همه ابعاد در حوزه عفاف و حجاب را دربرمی گیرد.

 

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: مخاطبان جشنواره شامل دانش آموزان، گروه های دانشجویی، طلاب، ایده پردازان و هم فعالان فرهنگی سطح استان می شوند و این جشنواره در بعد هنری و رسانه ای فعالیت می کند.

 

وی عنوان کرد: جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی «گوهرشاد» در بخش های نمایشنامه، طرح گرافیکی، پژوهش، مقاله، نقاشی، داستان نویسی، طراحی لباس، وبلاگ نویسی، فیلم کوتاه، موشن گرافیک، انیمیشن و پادکست کاریکاتور برگزار می شود.

 

مهدوی خاطر نشان کرد: در حال حاضر مرحله استانی این جشنواره آغاز شده است که علاقمندان برای شرکت می توانند به آدرس اینترنتی https://survey.porsline.ir/s/610evqmd مراجعه کرده و آثار خود را ارسال کنند.

 

وی یادآور شد: علاقمندان تا 15 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا در این جشنواره شرکت کرده و فعالیت های خود را ارسال کنند که بعد از یک مرحله داوری در سطح استان، برگزیدگان در سطح استان انتخاب شده و به مرحله کشوری راه پیدا می کنند و در آنجا هم آثار ارسالی داوری شده و برگزیدگان انتخاب می شوند.

کد خبر 1262010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha