مدافعان عفاف و حجاب پای کارآمدند

جمعی از بانوان شیروانی با برپایی پایگاه عفاف و حجاب در میدان انقلاب این شهرستان، پایبندی به ارزش های دینی، اسلامی و فرهنگی را به نمایش گذاشته و فرهنگ عفاف و حجاب را تبلیغ کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ در این پایگاه که با همکاری و همت سپاه، بسیج و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شیروان در محل میدان انقلاب برپا شده است چند نفر از بانوان محجبه و بسیجی  همه روزه در دو نوبت صبح و عصر اقدام به توزیع بروشورهای فرهنگی، دینی، اعتقادی و مشاوره به دختران و نسل جوان در خصوص اهمیت فرهنگ عفاف و حجاب می کنند.

 

طی ماه های اخیر توطئه های شوم دشمنان که قصد ترویج فرهنگ غرب، بی بندباری و کشف حجاب برای جامعه اسلامی خصوصا نسل جوان را دارند شدت گرفته و البته دستگاه های فرهنگی و مرتبط با این موضوع همه پای کار آمده اند و بسیج شده اند تا این فرهنگ به جامعه اسلامی رسوخ پیدا نکند.

 

هدف بانوان بسیجی از این اقدام، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به نسل امروز، ادامه دادن راه شهدا که جهت حفظ و دفاع از مال و ناموس خود و میهن از جان گذشتند، پایبندی به ارزش های دینی، سبک زندگی اسلامی، نهادینه کردن پوشش مناسب، آگاهی بخشی به جوانان برای پیشگیری از فرهنگ غرب، تقویت هویت ایرانی اسلامی و جلوگیری از هرگونه مشکلات و آسیب های فرهنگی و اجتماعی در حوزه بی حجابی که منجر به فروپاشی و گسست خانواده ها می شود، هست.

 

جلوگیری از توهین و اهانت به بانوان با پوشش نامناسب، الگو گیری از زندگی اهل بیت(ع) خصوصا حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) و تحکیم بنیان خانواده از دیگر اهداف مدافعان این عرصه است.

 

طی هفته های اخیر موضوع دفاع از حجاب در این شهرستان به شدت در حال اجراست و مسئولان دولتی، دستگاه قضائی، نیروی انتظامی و بسیج بیش از گذشته پای کار آمده اند تا با ارزش های ضدهنجاری  مبارزه  کنند.

 

طی مدت یاد شده چندین مرتبه تجمع دفاع از عفاف و حجاب با حضور گسترده بانوان این شهرستان در مقابل فرمانداری و دادستانی برگزار شده و مدیران مدارس شهرستان با هماهنگی آموزش و پرورش اقدام به دیوارنویسی و شعارهایی با مضامین رعایت حجاب کردند و در مصلی نمازجمعه امام خامنه ای(ره) پویش پیوستن به طرح ارتقای امنیت، حمایت از پلیس و حجاب توسط نمازگران انجام شده است.

 

کد خبر 1263428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha