برگزاری بزرگترین رویداد علمی در حوزه خانواده و جمعیت/فراخوان جایزه «کتاب سال خانواده و جمعیت» اعلام شد

نخستین جایزه «کتاب سال خانواده و جمعیت» با اهدافی چون شناسایی و معرفی آثار نویسندگان، پژوهشگران و ناشران برتر حوزه خانواده و جمعیت، گسترش فرهنگ نگارش و تولید محتوای مکتوب در حوزه خانواده و جمعیت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جایزه «کتاب سال خانواده و جمعیت»؛ بزرگترین رویداد علمی در حوزه خانواده و جمعیت برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود. ازدواج و تشکیل خانواده، تحکیم و تعالی خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی، فرزندآوری و افزایش جمعیت، آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده و هویت زن به عنوان اولویت‌های پژوهشی این رویداد ملی اعلام شده اند.

 

 

بنابراین گزارش، شناسایی و معرفی آثار نویسندگان، پژوهشگران و ناشران برتر حوزه خانواده و جمعیت، گسترش فرهنگ نگارش و تولید محتوای مکتوب در حوزه خانواده و جمعیت و تقویت و تعالی سطح کمّی و کیفی تألیفات و پژوهش‌های این حوزه و حمایت و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص از جمله اهداف برگزاری نخستین جایزه «کتاب سال خانواده و جمعیت» است.

 

 

علاقمندان برای شرکت در این رویداد ملی می‌توانند آثار خود را از یک خرداد ماه تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ به دبیرخانه دبیرخانه نخستین جایزه کتاب سال خانواده و جمعیت واقع در قم، شهرک پردیسان، خیابان آقایوسفی، کوچه ۱۲، پلاک ۱۴ ارسال کنند. همچنین کتاب‌های پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی و پایان‌نامه‌های سطح سه و چهار حوزه و پایان‌نامه‌های مقطع ارشد و دکتری مراکز آموزش عالی که از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا پایان سال ۱۴۰۱ نوشته یا دفاع شده باشند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

 

 

کد خبر 1268499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha