عرضه هدایای فرهنگی نماز به کودکان و نوجوانان در نمایشگاه کتاب تهران

مسئول غرفه کودک و نوجوان ستاد اقامه نماز در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از اجرای برنامه های مختلف و ارایه هدایای فرهنگی نماز به کودکان و نوجوانان و والدینشان در این غرفه خبر داد.

منصور باقران با بیان اینکه برنامه های غرفه کودک و نوجوان ستاد اقامه نماز در 3 بخش اصلی در نظر گرفته شده به خبرنگار شبستان گفت: گرفتن عکس یادگاری از کودکان و نوجوانان با لباس مخصوص و چادر نماز در کنار فضای ایجاد شده در غرفه، اولین بخش از فعالیت های غرفه کودکان و نوجوانان ستاد اقامه نماز است.

وی با بیان این مطلب که فضای محراب، آسمان در زمینه عکس های یادگاری، فضای معنوی و به یادماندنی را ایجاد کرده است افزود: عکس های یادگاری از کودکان و نوجوانان به صورت رایگان گرفته شده و در همین غرفه چاپ و به آنها ارائه می شود.

 

باقران با معرفی بخش دوم فعالیت های غرفه کودک و نوجوان ستاد اقامه نماز در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ادامه داد: در فاصله چاپ عکس نماز مخاطبان، کارشناس هنری این غرفه نقاشی های کودکانه با محوریت نماز را به کودکان و نوجوانان اموزش داده و آنها را با مفاهیم نماز آشنا می کند.

مسئول غرفه کودک و نوجوان ستاد اقامه نماز در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تصریح کرد: در بخش سوم فعالیت های این غرفه، کارشناس روحانی مفاهیم آموزشی نماز، نیاز و پرستش، احترام به پدر و مادر را به مخاطبان نوجوان خود آموزش می دهد.

وی با معرفی یکی دیگر از برنامه های سرگرمی ویژه کودکان با محوریت نماز افزود: کاغذبری اشکال نماز و اسماء ائمه در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ نماز و نمازخوانی از دیگر برنامه های خاص این غرفه است.

 

اهدای محصولات فرهنگی به کودکان، نوجوانان و والدینشان

باقران گفت: همزمان با برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران محصولات فرهنگی به کودکان، نوجوانان و والدینی که در برنامه های این غرفه شرکت کردند، اهدا می شود.

وی در این باره تصریح کرد: نرم افزارهای آموزشی نماز با نام "در آستان نماز و نیاز" از جمله نرم افزارهای آموزشی است که به والدین نوجوانان در راستای آموزشی نماز به فرزندانشان اهدا می شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 128542

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha