پیش بینی آیت الله خامنه ای درباره انقلاب بحرین به زودی محقق می شود

قاری بحرینی حاضر در مسابقات بین المللی قرآن فعالیت های قرآنی امروز را ناشی از تلاش های امام راحل و رهبری دانست و گفت: ما مطمئنیم که پیش بینی آیت الله خامنه ای درباره پیروزی ملت بحرین به زودی محقق می شود.

محمود سلمان علی رضی علی، قاری شرکت کننده در بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از کشور بحرین درباره سطح فعالیت های قرآنی در این کشور به خبرنگار شبستان گفت: ملت بحرین با کتاب وحی مانوس هستند، مجلس علمای اسلامی بحرین نیز همه ساله عنوانی قرآنی مذهبی را برای سال انتخاب می کند که همین رویکرد در انس هر چه بیشتر مردم بحرین با قرآن اثرگذار بود به گونه ای که به یک باره علیه رژیم آل خلیفه به پا خاستند.

وی قرآن را بالاترین نورها خواند و اظهار کرد: ما ملت بحرین جز خدا کسی را نداریم و به برکت قرآن به راه خود ادامه می دهیم و مطمئن هستیم که با اتکاء به نورانیت و امیدآفرینی کلام وحی بر رژیم آل خلیفه و همدستان او پیروز می شویم.

 

علی رضی علی درباره تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر خیزش ها و بیداری منطقه تصریح کرد: این تاثیر شگرف بوده است و در بیداری اسلامی کاملا مشهود است. اگرچه پیش از انقلاب اسلامی ایران انتفاضه هایی شکل گرفته بود امام هیچ یک نتوانست به پیروزی برسد و اینچنین جانگیر شود.

قاری شرکت کننده در بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ادامه داد: قطعا اثرات انقلاب اسلامی، بیداری امروز ملل مسلمان را نتیجه بخش کرده است.

وی درباره میزان آشنایی خود با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: ایشان را مسلمین همه جهان می شناسند و نیازی ندارد من تعریفی در این باره ارائه کنم. بی صبرانه منتظر دیدارشان هستم چراکه درخت تنومند فعالیت های قرآنی امروز ناشی از بذری است که ایشان و امام خمینی (ره) کاشته اند.

 

علی رضی علی با اشاره به تاثیرات مثبت برگزاری مسابقات بین المللی قرآن عنوان کرد: این رقابت ها میدانی است برای آنکه مسلمین حول محور قرآن گرد هم آمده و با تبادل افکار و آراء امت واحده اسلامی را تشکیل دهند.

وی در پیش بینی آینده انقلاب مردمی بحرین خاطرنشان کرد: تمامی ملت بحرین برای خواسته های مشروع خود یک دل و متحد بوده و مطمئن هستند پیش بینی آیت الله خامنه ای مبنی بر پیروزی این انقلاب مردمی به زودی محقق می شود.

شایان ذکر است، بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از 28 خرداد با حضور شرکت کنندگانی از 70 کشور جهان آغاز شده و جمعه، دوم تیرماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.

پایان پیام/

 

کد خبر 143624

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha