آیت الله خامنه ای محور بیداری امروز جهان اسلام است

قاری شرکت کننده در مسابقات بین المللی قرآن کریم از انگلستان مشکل اصلی کشورهای اسلامی را نداشتن ولی فقیه خواند و گفت: آیت الله خامنه ای نه تنها به انقلاب ایران استحکام بخشیده اند بلکه محور بیداری اسلامی هستند.

احمد نقی زاده، قاری شرکت کننده در بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از انگلستان گفت: خوشبختانه علی رغم آنکه در انگلیس اسلام دین رسمی نیست، اما مسلمانان فعالیت های گسترده ای را به ویژه در ماه های محرم و رمضان انجام می دهند.

وی ادامه داد: جلسات متعدد و پرمخاطبی نیز در مراکز اسلامی این کشور برگزار می شود. علاوه بر این مجمع اسلامی لندن نیز برنامه های متنوعی را ویژه علاقه مندان اجرا می کند.

نقی زاده با بیان این مطلب که تربیت نسل آینده بنابر آموزه های اسلامی از اهمیت بیشتری برخوردار است، تصریح کرد: خوشبختانه برای این گروه سنی حساس جلسات متعدد قرآنی در کشور انگلستان برگزار می شود تا ایمان و معنویت در آنها هرچه بیشتر تقویت شود.

 

قاری شرکت کننده در بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از انگلستان در ارزیابی تاثیر این رقابت ها بر وحدت جهان اسلام بیان کرد: این رقابت ها فرصتی است مغتنم برای حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف و تبادل آراء و افکار آنها. همین امر وحدت اسلامی را تحکیم و انسجام می بخشد چراکه قرآن ریسمان مستحکمی است که چنگ زدن به آن وحدت آفرین است.

وی درباره تبلیغات سوئی که علیه ایران در رسانه های غربی می شود، ابراز کرد: این تبلیغات سوء به دلیل درک نادرست این رسانه ها از جمهوری اسلامی ایران است. اما هر چقدر هم این رسانه ها تبلیغات منفی داشته باشند آزاداندیشان چنین عوام فریبی هایی را باور نمی کنند!

 

نقی زاده درباره میزان آشنایی مسلمانان با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: ما می دانیم که آیت الله خامنه ای محور اصلی بیداری اسلامی هستند. ولایت ایشان چنین دستاوردهایی را برای ایران رقم زده است در حالی که دیگر کشورها اسلامی به دلیل عدم برخورداری از چنین رهبری و ولایتی دچار مشکلات فراوان هستند. در حقیقت استحکام ایران اسلامی به دلیل ولایت فقیه است.

شایان ذکر است، بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از 28 خرداد با حضور شرکت کنندگانی از 70 کشور جهان آغاز شده و جمعه، دوم تیرماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.

پایان پیام/

 

کد خبر 143609

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha