زمینه های قیام حضرت مهدی (عج)  با مراسم پیاده روی اربعین مهیا می شود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: محبت امام حسین(ع) همه ما را با همه سلایق در یک محور واحد جمع می کند و این محور، محور سلحشوری، حماسه، مقاومت و ظلم ستیزی است.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی شبستان در مورد مراسم پیاده روی اربعین گفت: زیارت اربعین فارغ از بحث زیارت یک نوع کنگره شیعیان، محبان اهل بیت و امام حسین (ع) است یعنی از حالت یک زیارت عادی خارج شده است و به صورت یک همایش جمعی نه فقط با حضور شیعیان بلکه با شرکت محبین اهل بیت (ع) از سراسر جهان با یک هدف، نگاه، صدا و مقصد برگزار می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مراسم پیاده روی اربعین زنگ خطری برای کسانی است که با فرهنگ امام حسین (ع) و قیام امام حسین (ع) مخالفت دارد. شاید این چیزی بوده است که اهل بیت در طول تاریخ می دیدند و سفارش به زیارت اربعین می کردند.

وی با بیان اینکه هر ساله مراسم پیاده روی اربعین باشکوه تر از سالهای قبل برگزار می شود، گفت: در زیارت اربعین این شعار را می دهند که "محبت امام حسین (ع) همه ما را با همه سلایق در یک محور واحد جمع می کند" و این محور، محور سلحشوری، حماسه، مقاومت و ظلم ستیزی است.

نماینده مردم اردستان در مجلس خاطر نشان کرد: در واقع با زیارت اربعین پایه های ظلم می لرزد، زمینه های قیام حضرت مهدی (عج) مهیا می شود که این نقطه امیدی برای منتظران امام زمان (عج) است.

انتهای پیام/

کد خبر 1623198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha