۷۹۵ شعبه اخذ رای در چهارمحال‌وبختیاری آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند

حسین میرزایی با اشاره به اینکه ۷۹۵ شعبه اخذ رای در چهارمحال‌وبختیاری آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در تمام مناطق استان فراهم شده است.

محسن حسین میرزایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: در نخستین دقایق آغاز رای‌گیری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان در استانداری افزود: از این تعداد ۵۷۴ شعبه ثابت و ۲۲۱ شعبه سیار هستند.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال‌وبختیاری اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از تعداد شعب اخذ رای ۳۷۱ شعبه شهری و ۴۲۴ شعبه روستایی پیش‌بینی شده است.

وی گفت: ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری در چهارمحال‌وبختیاری کار برگزاری انتخابات را برعهده دارد.

وی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در تمام مناطق استان انجام شده و اقلام موردنیاز مناطق سخت‌گذر روز گذشته ارسال شد و مردم با حضور گسترده پای صندوق رای برگ زرینی بر افتخارات استان افزوده شود.

حسین میرزایی با اشاره به حضور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری از مردم استان خواست کرد در ساعت آغازین پای صندوق رای حاضر شوند.

به گفته وی، شرکت در انتخابات عمل صالح است و مردم رای خود را به ساعات پایانی نگذارند و با حضور پرشور و نشاط و باشکوه پای صندوق رای این افتخار را خلق خواهند کرد.

کد خبر 1770088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha