هر یک رأی ما تیری بر چشم دشمنان و بدخواهان نظام خواهد بود

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت:.برای سربلندی و عزت ایران اسلامی و برای انتخاب یک فرد اصلح و برای داشتن دولت قوی مشارکت حداکثری خواهیم داشت و هر یک رأی ما تیری بر چشم دشمنان و بدخواهان نظام خواهد بود.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ضمن دعوت از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات، گفت: انتخابات یکی از مهم‌ترین معیار در سنجش مشارکت اجتماعی و سیاسی است.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه  با اشاره به اینکه اهل سنت استان کرمانشاه در انتخابات ۸ تیر ماه حماسه دیگری در راستای اقتدار نظام اسلامی ایران ثبت می‌کنند، افزود: حضور اکثریت مردم در انتخابات خصوصاً در این دوره که دشمنان به دنبال کم رنگ جلوه دادن آن هستند، به فضل الهی این حضور حداکثری ملت مشروعیت نظام را تامین و بیمه خواهد کرد

وی خاطر نشان کرد: حضور در پای صندوق های رای نه تنها بر وحدت و اتحاد و برادری در کشور می افزاید، بلکه این مشارکت پرشور خود زمینه‌ای برای ارتقا امنیت ایران در بخش‌های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی خواهد شد.
حضور در پای صندوق های رای بر وحدت و برادری در کشور می افزاید

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات نه به خاطر فردی خاص بلکه به  خاطر حفظ ابهت جمهوری اسلامی و شکست دشمن است زیرا دشمن در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تلاش می‌کند حضور مردم کمرنگ باشد و مردم و جوانان را از شرکت در بیشتر مراسمات مأیوس کند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه تاکید کرد: امروز می‌بینیم که در ایران اسلامی ما یک وحدت و برادری بی‌مانند دیده می‌شود که بسیاری از کشورهای منطقه و جهان در آرزوی آن هستند بنابراین با حضور در پای صندوق های رای نه تنها بر این وحدت و اتحاد و برادری افزوده خواهد شد بلکه این مشارکت پرشور خود زمینه‌ای برای ارتقا امنیت ایران در بخش‌های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی خواهد شد.

وی در پایان گفت:حضور در انتخابات هم تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است و هم باعث تحکیم وحدت ملی و تقویت قدرت داخلی و بین المللی کشورمان در تمام عرصه ها است.

کد خبر 1770114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha