افزایش قیمت برخی نهاده‌ها مانند آجر سنتی، تاثیری در افزایش قیمت مسکن ندارد

افزایش قیمت برخی نهاده‌ها مانند آجر سنتی، تاثیری در افزایش قیمت مسکن نخواهد داشت؛ اکثر آجرهای مورد استفاده از روش‌های صنعتی تولید می‌شود و آجرپزی‌های سنتی نقش موثری در بازار ندارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بهروز مرادی در جلسه یکشنبه شب جامعه اسلامی مهندسین با تشریح عملکرد دولت در هدفمندسازی یارانه‌ها، درباره برنامه سال آینده دولت، گفت: سیاست دولت برای سال آینده کاهش هزینه بنگاه‌ها است.

 

وی با تشریح روند تغییر عادت مصرفی مردم به ویژه در حوزه حامل‌های انرژی، اظهار داشت: اکنون که در فصل سرما هستیم، در برخی از حامل‌ها، کاهش مصرف، بیش از ۲۰ درصد بوده است.

 

رئیس سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها، افزود: تاکنون در کشور نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، روزانه ۱۲ میلیون لیتر گازوییل، ۱۳ میلیون لیتر بنزین و ۱۰ میلیون لیتر نفت کوره کمتر مصرف شده است.

وی ضمن برشمردن برنامه‌های دولت با تقدیر از همکاری مردم و عملکرد بسیار موثر رسانه ملی، درباره درباره مدیریت بازار، اظهار داشت: تا امروز یک کیلوگرم از کالاهای ذخیره شده را وارد بازار نکرده‌ایم و بازار به طور طبیعی کنترل و مدیریت شده است.

 

بنا بر گزارش روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین،مرادی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت مسکن، ناشی از سیاست‌های پولی است، تصریح کرد: افزایش قیمت برخی نهاده‌ها مانند آجر سنتی، تاثیری در افزایش قیمت مسکن نخواهد داشت؛ اکثر آجرهای مورد استفاده از روش‌های صنعتی تولید می‌شود و آجرپزی‌های سنتی نقش موثری در بازار ندارند و صرفا بخشی از اشتغال کشور را پوشش می‌دهند که برای آن‌ نیز بسته‌های حمایتی در نظر گرفته شده است.
پایان پیام/

کد خبر 18104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha