انقلاب، مستکبران عالم را در سراسر جهان تحقیر و محکوم کرده است

قائم مقام وزیر کار علت اصلی قیام مردم مصر را تحقیر استکبار عنوان و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز مستکبران عالم را در سراسر جهان تحقیر و محکوم کرده و پیام امام در سراسر جهان شنیده می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، دکتر مجید دوستعلی، قائم مقام وزیر کار و امور اجتماعی در جشن بزرگ انقلاب ویژه جامعه کارگری استان کرمان که ظهر امروز(21بهمن)در سالن تلاش برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب های دنیا بر اثر چالش های میان مردم و حکومت ها بوجود می آید، گفت: مردم، علیه وضعیت موجود و نارضایتی خود از حکومت ها برای تحقق خواسته های مادی و یا معنوی خود قیام می کنند.


وی گستردگی انقلاب اسلامی ایران را به پهنای کل تاریخ جهان دانست و با تأکید بر ضرورت شناخت ماهیت انقلاب، خاطرنشان کرد: شناخت مقطع زمانی کنونی برای حرکت در مسیر انقلاب اهمیت ویژه ای دارد.


دوستعلی علت انقلاب ایران را درخواست مردم برای تحقق خواسته های معنوی و اسلامی عنوان کرد و افزود: انقلاب ایران به رهبری امام راحل، زمانی رخ داد که مردم اذعان کردند پیرو امام حسین(ع)بوده و خواهان اجرای اسلام ناب محمدی در کشور خود هستند.


وی تصریح کرد: گروههای مبارز زیادی در زمان انقلاب داعیه رهبری نهضت را داشتند اما مردم امام(ره)را انتخاب کردند زیرا ایشان از همان روزهای نخست نهضت فریاد دین و اسلام خواهی سر دادند.


قائم مقام وزیر کار و اموراجتماعی با بیان اینکه همه اقشار جامعه در پیروزی انقلاب نقش داشتند، گفت: انقلاب اسلامی ایران به دلیل الهی و اسلامی بودنش ریشه در اعماق جان ملت دارد و مردم هم با جانفشانی و فداکاری آن را به دست آورده اند.


وی مبارزه با استبداد- رژیم ستمشاهی- را نخستین گام مبارزاتی امام عنوان کرد و افزود: آن قائد راحل در گام بعدی افق دید خود را فراتر کرد و مبارزه با استکبار را مطرح کردند.


این فعال سیاسی با بیان اینکه امروز استراتژی امام(ره)در صحنه بین المللی جریان دارد، این استراتژی را در گفتمان و کلام رهبری جلوه گر و روشن دانست و گفت: دولت خدمتگذار هم با تمام تلاش خود از این گفتمان حمایت می کند.


وی خاطرنشان کرد: استعمار برای آنکه بخواهد بر ملتی مسلط شود آنها را تحقیر می کند و این در حقیقت شیوه استعمار برای اداره ملتهاست.


دوستعلی در خطاب به جامعه کارگری استان کرمان یادآور شد: 40هزار مستشار آمریکایی در میان ملت مسلمان و انقلاب ایران به تجاوز و چپاولگری مشغول و به راحتی زندگی می کردند و با حق توحشی که برای ملت قائل شدند ملت را تحقیر کردند.


وی علت اصلی قیام مردم مصر را همین تحقیر عنوان و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز مستکبران عالم را در سراسر جهان تحقیر و محکوم کرده و پیام امام(ره)در سراسر عالم شنیده می شود.


دوستعلی با اشاره به اینکه اسرائیل به جایی رسیده که دور مرزهای خود را دیوارهای بتنی و آهنی کشیده است، گفت: اسرائیل در صدد تصاحب نیل تا فرات بود اما امروز در درون مرزهای خود هم امنیت ندارد.


وی مبارزه با استعمار را که همان مبارزه با برتری جویی است مهمترین مبارزه کنونی خواند و افزود: زئیس جمهور ولایی کشورمان در سخنرانی خود در چند کیلومتری مرزهای اسرائیل پشت تریبون که مثل تریبون های متسکبران ضد گلوله نیست، می ایستد و می گوید من بر کسی برتری ندارم.


قائم مقام وزیر کار و امور اجتماعی با اشاره به فتنه سال گذشته و شعار فتنه گران علیه ولایت فقیه تأکید کرد: مشکل فتنه گران با شخص و یا اشخاصی خاص نبود بلکه آنان به دنبال براندازی نظام الهی و اسلامی ایران بودند.


وی کارگران را مجاهدان فی سبیل الله توصیف کرد و افزو.د: کار و پیشرفت شما در جهت اعتلای ایران است و اعتلای ایران همان اعتلای اسلام و قرآن است که نزد خداوند مأجور است.

 

گفتنی است، این جشن به همت کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان کرمان برگزار شد.

 

 

پایان پیام/
 

کد خبر 19292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha