حضور194 نفر در دوره های سواد آموزی میاندرود

خبرگزاری شبستان: مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندرود با تاکید بر حرکت پر شتاب سوادآموزی به سوی ریشه کنی بی سوادی، از حضور194 نفر در دوره های مختلف سواد آموزی سال تحصیلی جاری این شهرستان خبر داد.

زین العابدین نوکنده، مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندرود امروز(18آذر) در گفتگو با خبرنگار شبستان سوادآموزی را از شاخص های توسعه یافتگی کشورها دانست و گفت:با شناسایی و جذب بی سوادان و برگزاری کلاس برای آنها در کوتاه ترین زمان به امر ریشه کنی بی سوادی در این شهرستان می پردازیم. 

 

وی بر حرکت پر شتاب سوادآموزی به سوی ریشه کنی بی سوادی تاکید کرد و گفت: رسالت آموزش و پرورش در امر سوادآموزی رسالتی مهم و سرنوشت ساز است.

نوکنده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حوزه سوادآموزی مبنی بر ریشه کنی بی سوادی در کشور، یادآور شد: از تیرماه 92 با مستقل شدن سوادآموزی در آموزش و پرورش میاندرود فعالیت این واحد رشد چشمگیری داشته است.

وی تحت پوشش قرار دادن حدود 110 نفر از بی سوادان در مرحله سواد آموزی و تشکیل 4 کلاس تحکیم به تعداد 40 سوادآموز و 4 کلاس انتقال به تعداد 44 سوادآموز را نمونه ای از تلاش در جهت ریشه کنی بیسوادی سال تحصیلی جاری در منطقه عنوان کرد.

نوکنده، ریشه کنی بی سوادی ازمنطقه و ادامه سواد آموزی افراد بی سواد و نوسواد را از برنامه های آموزش و پرورش شهرستان میاندرود اعلام کرد و افزود: باید با به کار گیری تمام توان و امکانات و بهره گیری از ظرفیت های محلی و منطقه ای در شناسایی و جذب افراد بی سواد در گروه سنی 10 تا 49 سال بکوشیم.


پایان پیام/

کد خبر 321321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha