همایش وقف و رسانه در قزوین برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری همایش وقف و رسانه به مناسبت هفته وقف در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام مصطفی نوروزی بیان کرد: یکی از اولویت های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در تمامی برنامه ها ایجاد و افزایش وقف جدید است، از این رو جهت گیری کلی برنامه های هفته وقف و ایستگاه های همه واقف باشیم به سمت ایجاد وقف جدید و استفاده بهینه از ظرفیت های این ایام است.
 

وی ادامه داد: فرآیند رشد و نمو و پویایی یک فعالیت با میزان آگاهی و اطلاع افکار عمومی از نحوه اداره و برگزاری آن فعالیت در ارتباط است از این رو تبلیغات و اطلاع رسانی اساس پویایی و رشد یک فعالیت است.
 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: بر همین اساس اقدام به انجام تبلیغات محیطی با توزیع بروشور ونصب پوستر، بنر، پلاکارد و غیره در میادین و معابر عمومی، ارسال پیامک با رویکرد پیام های محتوایی و اطلاع رسانی با محوریت وقف و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی برای گروه های هدف در سطح استان کرده ایم.
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف قزوین، وی عنوان کرد: به کارگیری ظرفیت های رسانه ای برای انعکاس و درج اخبار و اطلاعات هفته وقف، عملکرد و فعالیت های اداره کل، معرفی وقف های جدید در سال جاری با رویکرد اعتمادسازی نسبت به وقف و عمل امینانه به نیات واقفین خیراندیش و آثار و برکات آن در سطح استان و شهرستان ها از دیگر اقدامات این اداره کل است.
 

وی با اشاره به برگزاری همایش وقف و رسانه افزود: تعامل تنگاتنگ و مستمر با رسانه های جمعی برای تبیین جایگاه وقف و بیان کارکرد وجودی این سنت حسنه در سطح ملی لازم است از همین رو اولین همایش وقف و رسانه با رویکرد حماسه اقتصادی و با شعار وقف رسانه و حماسه اقتصادی برگزار خواهد شد.
 

پایان پیام/


 

کد خبر 323747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha