برگزاری500 برنامه ورزشی فرهنگی دراستان/همایش پیاده روی درکوه سرخه اراک

خبرگزاری شبستان: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اعلام برگزاری500 برنامه ورزشی فرهنگی همزمان با دهه فجر در این استان گفت:‌ همایش پیاده روی در کلانشهر اراک برگزار می شود.

سعید ملکی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزاری همایش پیاده روی کلانشهر اراک در 4 بهمن ماه سال جاری را از مهمترین برنامه های پیش روی این اداره کل اعلام کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این همایش همراه با برنامه های متنوع از 7 تا 11 صبح در کوه سرخه اراک برگزار می شود.


وی افزود: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، 350 فعالیت فرهنگی، ورزشی، عمرانی در بخش جوانان توسط اداره کل ورزش و جوانان و 150 برنامه توسط سایر دستگاه های دولتی، دانشگاه ها، سپاه، هلال احمر، بنیاد شهید و ... پیش بینی شده است.


ملکی تصریح کرد: حضور گسترده جامعه ورزشی در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری مسابقات گوناگون ورزشی توسط هیئت های استان، غباروبی مزار شهدا، بازدید از خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی از برنامه هایی است که در این ایام برگزار می شود.


وی از آماده شدن اولین زمین چمن مصنوعی استاندارد همزمان با دهه فجر در شهرستان زرندیه استان مرکزی برای بهره برداری خبر داد و گفت: احداث این زمین چمن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در این ایام به بهره برداری می رسد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، افتتاح اولین تعاونی مصرف کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی را از دیگر پروژه های دهه فجر اعلام کرد و ادامه داد: این تعاونی در این ایام با حضور مسئولانی از وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی به بهره برداری می رسد.


ملکی همچنین از افتتاح اولین استخر بخش خصوصی در کمیجان و افتتاح سکوی تماشایی فوتبال در شازند در دهه فجر خبر داد.


پایان پیام/
 

کد خبر 332198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha