کمیته امداد واسطه بین مردم برای خدمت رسانی به محرومان است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: کمیته امداد واسطه بین مردم برای خدمت رسانی به مردم است و برای مردم بودن، به عنوان یک اصل مهم در این نهاد بشمار می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدغلامرضا متقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد، امروز(18بهمن) در نشست با کارکنان کمیته امداد شهرستان کهگیلویه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، این نهاد را مزین به نام مبارک امام راحل و منتسب به مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: جلب اعتماد مردم یکی از مهم ترین اولویت کاری کارکنان این نهاد است و در واقع واسطه بین مردم و برای مردم و از مردم بودن را باید به عنوان یک اصل مهم بپذیریم.

 

متقی با بیان اینکه ما واسطه بین مردم برای خدمت به جامعه هدف هستیم، گفت: صداقت و شفاف بودن در رفتار، گفتار و کردار، امانتداری و امین بودن جهت اعتماد مددجویان، حامیان و مردم را از ویژگی های کار در این نهاد برشمرد.

 

وی از اخلاق نیکو و حسن خلق، مهربانی و صبور بودن و داشتن سعه صدر به عنوان مهم ترین ابزار در تکریم ارباب رجوع و برخورد با مردم یاد کرد و اذعان داشت: رعایت اولویت ها و عدالت در خدمات رسانی، عفت و پاکدامنی از اولویت کاری کارکنان این نهاد می باشد که همگان باید بر اساس این شاخص ها به جامعه هدف این نهاد خدمت کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد، توانمندسازی خانوادهای تحت حمایت را از دیگر برنامه های این نهاد دانست و یادآور شد: فرهنگ کار و خوداتکایی باید تقویت و در جامعه به ویژه بین مددجویان نهادینه شود.

 

عنایت رحیمی نیا، مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه با قدردانی از حضور مدیرکل کمیته امداد استان، گزارش کاملی از خدمات انجام گرفته برای مددجویان ارائه داد و گفت: تلاش ما این است که با همکاری همگانی و ارائه خدمات مطلوب تر به نیازمندان، آنان را به خودکفایی و در نهایت خروج تدریجی از چرخه مستمری بگیری تشویق کنیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 340537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha