توطئه های بسیاری علیه انقلاب اسلامی در مساجد خنثی شده است

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد کمیته گرامیداشت دهه فجر استان اردبیل، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از مساجد آغاز شده است، گفت: توطئه های بسیاری علیه انقلاب اسلامی در مساجد خنثی شده است.

حجت الاسلام ولی نظرپور، رئیس ستاد کمیته گرامیداشت دهه فجر استان اردبیل، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، اظهار داشت:انقلاب اسلامی ایران به برکت مساجد، مصلی و ائمه جماعت که نقش موثری در روشنگری مردم داشته اند، پیروز و در عرصه جهانی با صلابت و اقتدار پرشکوهی بروز کرد.


وی، با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی توطئه های متعددی علیه این انقلاب به اجرا درآمد که اکثریت آنها در مساجد خنثی شد، افزود: حضرت امام راحل در یک نقطه سنجی ارزشمند مساجد را سنگرهایی عنوان کرد که باید برای حفظ آن تلاش های بسیاری صورت گیرد.


حجت الاسلام نظرپور، با اشاره به این مطلب که این انقلاب توسط فرزندان و جوانان مسجد به شکوفایی رسید، ادامه داد: امیدوارم خداوند متعال توفیق دهد که هم قدر مسجد و هم حضور مردم در این مکان مقدس را دانسته و با حضور خود در نماز جماعات و جمعه قدردان و شکرگزار مناسبی برای آرمان های انقلاب باشیم.


رئیس ستاد کمیته گرامیداشت دهه فجر استان اردبیل، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران یادگار امام راحل، شهدا و مجاهدت های هزاران انسان پاک است و ما تنها با حضور در مساجد، احترام به آن، ادامه راه شهدا و امام شهدا و احیای کارکردهای مختلف مساجد است که می توانیم تلاش های آنها را ارج نهاده و کاری ماندگار انجام دهیم.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن و اینکه انقلاب اسلامی ایران، دشمنان خود را خار و ذلیل کرده است، ابراز داشت: سران استکبار در خواب غفلت بوده و پیش بینی نمی کردند که انقلاب اسلامی ایران روز به پیروزی برسد.


وی، تصریح کرد: استکبار جهانی و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی این انقلاب خواب راحت به چشم خود ندیده و تمام توطئه ها، حیله ها و مکرهای خود را به میدان آورده تا این انقلاب را خاموش کنند و در این راستا بر ما وظیفه است که مساجد و ذکر الهی را حفظ و تداوم بخشیده و به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه «آمریکا شیطان بزرگ است و باید با آن مقابله شود» تحقق بخشیم.


حجت الاسلام نظرپور، تنها راه مقابله با شیطان بزرگ را حضور در مساجد و نماز جماعت و جمعه عنوان کرد و گفت: اگر ذکر الهی به معنای واقعی و پای درس علما رفتن در صفحات زندگی ما ساری و جاری باشد به یقین از تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان علیه دین و اسلام خود مصون خواهیم ماند.


این مقام مسئول، ادامه داد: از عموم مردم عزیز استان و کشور درخواست می کنیم همان طوری که در سالیان گذشته در صحنه بودند، امسال نیز به خاطر حساسیت خاص این موضوع در عرصه جهانی، در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشکوه و پرصلابت داشته و چشم معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران را با مشت های گره کرده خود، کور کنند.


رئیس ستاد کمیته گرامیداشت دهه فجر استان اردبیل، با اعلام اینکه تمام توجهات جهان به حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن دوخته شده است، خاطر نشان کرد: حضور ما در این راهپیمایی تجدید پیمان با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا می باشد و به منزله حفاظت از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می آید.


پایان پیام/

 

کد خبر 342230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha