دشمنان در بحث مهدویت و تشیع 8 هزار شبهه ایجاد کرده اند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دشمنان اعتقادی مسلمانان در بحث مهدویت و تشیع 8 هزار شبهه با 600 عنوان ایجاد کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل شامگاه گذشته( 15 اسفند) در آئین افتتاح خبرگزاری تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: دشمن از راه هویت زدایی، هویت سازی و براندازی هویت وارد شده است و ضرورت دارد که ما در این برهه هوشیار باشیم.


وی، با بیان اینکه از 17 میلیون خانوار کشور بیش از 12 میلیون خانوار به طور مستقیم از رسانه های داخلی و خارجی بهره مند و استفاده می کنند، ادامه داد: باید جلوی سرباز گیری شبانه دشمن در سایت های غیر مجاز و فضای مجازی گرفته شود تا بتوانیم از نفوذ و تسخیر اذهان به وسیله دشمن جلوگیری کنیم.


حجت الاسلام ستوده، با تاکید بر اینکه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن شناخت ابزار آن مهم ترین بحث است، اضافه کرد: در این فضا بهترین و مناسب ترین اقدام در مقابله با هجمه های دشمنان استفاده از ابزارهای تبلیغی مورد استفاده خود آنهاست که نظیر آن خبرگزاری ها، سایت ها و پایگاه های خبری مختلف است که می تواند در خنثی کردن این تهدیدها مؤثر باشد.


220 خبرنگار استان اردبیل تحت پوشش بیمه هنرمندان کشور هستند


در ادامه این مراسم علی چشمه نور سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در سخنانی، اظهار داشت: در حال حاضر 56 نشریه محلی، 13 خبرگزاری، 3 پایگاه خبری با بیش از 250 خبرنگار در استان اردبیل فعالیت می کند که 220 نفر از آنها تحت پوشش صندوق بیمه هنرمندان و روزنامه نگاران هستند.


چشمه نور، با اشاره به ظرفیت عظیم این رسانه ها خاطر نشان کرد: با استفاده مطلوب و شایسته از این ظرفیت ها می توان برنامه های فرهنگی و آداب و رسوم خود را به چهانیان معرفی کرده و در جهت اعتلای فرهنگی جامعه خود گام برداریم.


رسانه ها پاسداشت ارزش های انقلاب را مورد تاکید قرار دهند


در ادامه این آئین مصطفی افضلی فرد سخنگوی اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و اعضای شورای عالی ارتباطلات به اهمیت فضای مجازی تاکید موکد کردند.


افضلی فرد، با بیان اینکه در فضای مجازی فرصت ها و تهدیدهای بسیاری وجود دارد که باید سعی کنیم تهدیدها را نیز به فرصت تبدیل کنیم، اضافه کرد:به رغم همه مسائل رسانه ها باید آیه" الذین یبلغون رسول الله و ..." را مدنظر قرار داده و در این راستا فعالیت کنند.


سخنگوی اصل نود مجلس شورای اسلامی، در پایان سخنان خود پاسداشت ارزش های انقلاب بدون سوءگیری جبهه ای را وظیفه رسانه ها بیان کرد و گفت: از آقای جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر روند رو به رشد هجمه به مقدسات به کمیسیون اصل ۹۰ شکایتی شده است که در حال رسیدگی و بررسی می باشد.


پایان پیام/

کد خبر 350376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha