فعالیت 10 کتابخانه در ایام تعطیلات نوروز در استان یزد

خبرگزاری شبستان: کارشناس امور کتابخانه‌های عمومی استان یزد، از فعالیت 10 کتابخانه استان در ایام تعطیلات نوروز به صورت شیفتی خبر داد.

حامد عطارها، کارشناس امور کتابخانه‌های نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، از فعالیت 10 کتابخانه استان در ایام نوروز به صورت شیفتی خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته شش کتابخانه منتخب در شهرستان های ابرکوه، اشکذر، اردکان، مهریز، میبد و یزد در ایام تعطیلات سال جدید به روی علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی باز خواهند بود.

 

وی با اشاره به فعالیت دو کتابخانه در مرکز استان اظهار داشت: کتابخانه شرف الدین علی از ساعت 8 الی 20 و کتابخانه گل افشان از ساعت 8 الی 14 در روزهای اول تا سوم و 8 فرودین به علاقه مندان خدمات ارائه می دهند.

 

وی بیشترین تعداد کتابخانه فعال در ایام نوروز را مربوط به شهرستان اردکان دانست و گفت: کتابخانه های شهید خودستان و شهید اقبال از ساعت 15 الی 18 و کتابخانه آیت الله فاضل در دو شیفت صبح از 9 الی 13 و عصر از 15 الی 19 در روزهای دوم الی چهارم فرودین پذیرای علاقه مندان خواهند بود.

 

کارشناس امور کتابخانه‌های عمومی استان یزد افزود: در شهرستان مهریز نیز دو کتابخانه بقیه الله از ساعت 15 الی 20 و مدوار از ساعت 9 الی 12 طی روزهای دوم الی چهارم فروردین فعال می باشند.

 

وی تصریح کرد: کتابخانه ذاکری شهرستان اردکان از ساعت 8 الی 14، کتابخانه نجفی شهرستان ابرکوه از 8 الی 19 و کتابخانه مرکزی شهرستان میبد از ساعت 8 الی 14 روز های دوم تا چهارم فرئدین دایر خواهند بود.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 352835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha