نحوه ارائه مطلوب خدمات در نوروز نشان دهنده فرهنگ غنی استان است

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه منایع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، نوع و نحوه ارائه خدمات در ایام نوروز را نشان دهنده فرهنگ غنی استان دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، علی دهقان بهابادی، معاون توسعه منایع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، ظهر امروز(21 اسفند) در نشست توجیهی مدیران مدارس مجری طرح اسکان نوروزی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد، نحوه ارائه خدمات در ایام نوروز را نشان دهنده فرهنگی غنی استان دانست.

 

وی با اشاره به خصوصیات برجسته و جاذبه ها گردشگری بالای استان اظهار داشت: یزد شهر یادگاران کهن با میراث فرهنگی گران بها می باشد که باید از این پتانسیل جهت جذب مسافران نوروزی استفاده شود.

 

دهقان، با بیان اینکه مردم استان یزد به دینداری، صداقت و میهمان نوازی شهره اند افزود: مردم استان باید این خصوصیات و خصائل برجسته در فرهنگ استان را در ایام نوروز در معرض نمایش مسافران قرار دهند.

 

وی با اشاره به آماده سازی مدارس استان جهت استقبال از مسافران نوروزی گفت: مدیران مدارس سعی کنند تا با فراهم ساختن زمینه های لازم مسافران خاطره ای خوش را از استان به یادگار ببرند.

 

معاون توسعه منایع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش، در ادامه به نقش مدیران در تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: مدیران مدارس تکیه گاه اصلی دستگاه تعلیم و تربیت می باشند.

 

وی از مدیران مدارس به عنوان محور آموزش و پرورش و نماد و سمبل تعلیم و تربیت یاد کرد و افزود: روحیه خدمتگزاری، ارائه خدمت بی منّت به دیگران و تکریم ارباب رجوع از جمله اصولی است که همواره مد نظر متولیان امر تعلیم و تربیت بوده است.

 

وی در پایان تصریح کرد: مدیران مدارس باید در برنامه های خود به هدف گذاری، صداقت، تعامل، همفکری، کار گروهی و رواج تفکر منطقی توجه ویژه ای داشته باشند.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 352314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha