رزمایش طرح ترافیکی نوروز 93 در اراک آغاز شد

خبرگزاری شبستان: رزمایش طرح انتظامی ترافیک نوروزی 93 (25 اسفند) همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ مهدی حسنی، رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این همایش گفت: طرح انتظامی و ترافیکی نوروزی 93 از امروز با انجام رزمایشی با حضور دستگاه های مجری طرح در ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی آغاز شد.


وی با بیان اینکه این طرح 17 فروردین سال 93 در سطح استان اجرا خواهد شد، ادامه داد: این طرح به منظور تامین امنیت و آرامش مردم و با شعار " امنیت، سلامت و نشاط، رهاورد نظم و قانون" اجرا می شود.


سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه هلال احمر، امداد خودرو، میراث فرهنگی، سازمان حمل و نقل و پایانه ها، اورژانس، صدا و سیما و نیروی انتظامی اجرای این طرح را بر عهده دارند، بیان کرد: امید است این طرح همچون گذشته با همکاری و همدلی هر چه بیشتر دستگاه های عضو اجرا شود.


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در این طرح 142 تیم عملیاتی نیروی انتظامی استان متشکل از 440 نفر وظیفه تامین امنیت و خدمت رسانی به مردم را برعهده دارند.


سرهنگ حسنی بیان کرد: پلیس راه استان مرکزی ضمن آرزوی سالی خوش و سرشار از شادی آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است و برای آسایش هموطنان در طول سفرهای نوروزی تمام تلاش خود را بکار گرفته است.


پایان پیام/

کد خبر 353335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha