جذب فارغ التحصیلان رشته های روان شناسی در کلانتری ها

خبرگزاری شبستان: سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از جذب فارغ التحصیلان رشته های روان شناسی در کلانتری های استان مرکزی خبر داد.

سرهنگ سید احمد خسروی، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی برای تکمیل ظرفیت مراکز مشاوره خود در کلانتری های سطح استان از بین علاقه مندان آقا و خانم فارغ التحصیل در رشته های روانشناسی برای عضویت افتخاری دعوت به همکاری می کند.

 

وی با بیان اینکه این امر در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی مرکز مشاوره و مددکاری اجتماعی، است ادامه داد: به داوطلبانی که پس از مدتی همکاری با مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری ها خواستار قطع همکاری باشند گواهی خدمت برای ارائه به بخش های دولتی و غیردولی اعطاء خواهد شد.
 

 

خسروی رشته های مورد نیاز برای عضویت را روانشناسی با گرایش های عمومی، بالینی، روان سنجی، مشاوره و راهنمایی و مددکاری اجتماعی اعلام کرد و تصریح کرد: افراد داوطلب در مراکز مشاوره مرکز و شهرستان ها در همان شهر محل سکونت خود مشغول به فعالیت خواهند شد.


سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی شرایط عمومی داوطلبان را اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آن ها و تابعیت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.


وی عدم سابقة عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران، عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضا، نداشتن سوء پیشینة کیفری، داشتن شرایط تحصیلی و تخصصی لازم و داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر را از دیگر شرایط عمومی داوطلبان دانست.


وی اضافه کرد: داوطلبان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مرکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی واقع در اراک، میدان ارک، خیابان عمار یاسرمراجعه و یا با شماره تلفن‌های 2183215 و 32260079 تماس حاصل نمایند.


پایان پیام/

کد خبر 362023

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha