برگزاری جشن میلاد مولود کعبه در امامزاده محمد عابد(ع) اراک

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری جشن میلاد با سعادت حضرت علی(ع) در بارگاه امامزاده محمد عابد(ع) مشهد میقان شهر اراک خبر داد.

به گزارشخبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام آیت الله عباسیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی (20اردیبهشت) در جلسه ستاد برگزاری جشن های سیزده رجب استان مرکزی که در سالن جلسات اوقاف و امور خیریه استان مرکزی برگزار شد، گفت: برگزاری جشن میلاد با سعادت امام اول شیعیان، حضرت علی(ع) باید با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

 

وی با اشاره به اینکه این مراسم باید همکاری دستگاه های عضو این ستاد برگزار می شود، ادامه داد: هر یک از دستگاه های فرهنگی عضو برگزاری این جشن ها بخشی از برنامه های جشن میلاد را بر عهده دارند.

 

حجت الاسلام عباسیان، با بیان اینکه این جشن شب میلاد آن امام همام بعد از نماز مغرب و عشا با حضور گسترده مردم برگزار می شود،  ادامه داد: برنامه های جشن میلاد امام علی(ع) باید در خور شان ایشان بوده و این برنامه ها راهی برای تبیین فرهنگ و معارف دینی و اهل بیت(ع) باشد.

 

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام اصغر سلطانی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی نیز گفت: جشن میلاد امام علی (ع) در 30 بقعه شاخص استان مرکزی به صورت ویژه برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه تمامی بقاع متبرکه استان مرکزی نیز جشن میلاد را برگزار می کنند، افزود: 5 هزار عدد زیارت امین الله نیز به همین مناسبت در امامزادگان استان مرکزی توزیع می شود.

 

گفتنی است در ادامه این مراسم هر یک از اعضا به بیان سخنانی در رابطه با برگزاری هر چه با شکوهتر این جشن پرداختند و مقرر شد هر یک از دستگاه های عضو ستاد بخش از کار را بر عهده گیرند.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 366463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha