30 نفر از فعالان قرآنی ایلام با مقام معظم رهبری دیدار می کنند

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان ایلام، از دیدار 30 نفر از فعالان قرآنی این استان در دیدار سراسری دست اندرکاران سی و یکمین مسابقات بین المللی قرآن کریم با مقام معظم رهبری خبرداد.

حجت الاسلام حسن شهیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، صیح امروز(10 خرداد) با بیان این مطلب، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، گفت: اظهار کرد: این دیدار روز سه شنبه13 خرداد سال جاری در تهران صورت می گیرد.

وی، افزود: در این دیدار به صورت سراسری و با حضور یک هزار و 365 نفر از اساتید، قاریان، حافظان ممتاز، نخبگان قرآنی، گروه های مدیحه سرایی و مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم در کشور برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، یادآور شد: در این دیدار نیز بر اساس سهمیه استان30 نفر از فعالان قرآنی این استان به حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی شرفیاب می شوند.

حجت الاسلام شهیدی، تصریح کرد: بهره مندی از فرمایشات گهربار و حکیمانه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای( مدظله العالی)، ایجاد فضای روحانی و معنوی در بین جامعه قرآنی و تجلیل از فعالان قرآنی از اهداف برگزاری این دیدار است.


وی، با اشاره به اینکه فعالان قرآنی استان ایلام شوق وصف ناشدنی برای دیدار با مقام معظم رهبری دارند، یادآور شد: تلاش همه فعالان و خادمان قرآنی استان ایلام این است که به منویات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه تحقق بخشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه استان در طول سال برنامه های متنوعی در زمینه های مختلف قرآنی از جمله حفظ، قرائت، ترجمه، تفسیر، تدبر و روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در مناطق مختلف این استان اجرا می کند.


حجت الاسلام شهیدی، در پایان خاطرنشان کرد: به طور قطع این دیدار برکات فراوانی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه و تشویق و ترغیب اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان برای بهره گیری از معارف ناب قرآن کریم خواهد داشت.


پایان پیام/
 

کد خبر 372194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha