تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم راهی برای در جلب اعتماد مردم

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی به مردم راهی موثر در جلب اعتماد مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی (14 تیر) در جمع کارکنان انتظامی شهرستان محلات، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و بهره گیری از این ماه با عظمت، گفت: تکریم شخصیت ارباب رجوع و خدمات رسانی شایسته به مردم یکی از مهمترین مولفه های نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف جامعه محوری پلیس امروز و جلب اعتماد حداکثری مردم است.


وی با بیان اینکه جلب اعتماد و مشارکت حداکثری جامعه در سایه ارتباط تنگاتنگ پلیس با مردم میسر می شود، ادامه داد: سبز پوشان نیروی انتظامی باید به این مهم توجه داشته باشند.

 

حجت الاسلام سلیمی گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران از موفق ترین پلیس های جهان است که با رویکرد های اجتماعی و مردم مدار در سایه قانون که به دستاورد های مهمی دست یافته است.
 

وی اظهار کرد: توجه به تعالی رفتار سازمانی با محوریت اخلاص در عمل، ارتقاء انگیزه خدمت رسانی به مردم در سایه قانون مداری است.
 

در ادامه این جلسه سرهنگ فرامرز گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان محلات نیز در سخنانی به فعالیت های پلیس این شهرستان اشاره کرد و گفت: برقراری و حفظ امنیت و انضباط در جامعه بر عهده پلیس است که به عنوان حافظان این عرصه به پشتوانه تعامل خوب مردم به نحو مطلوب امکان پذیر است.

 

وی با اشاره به اینکه ارتقاء امنیت، ارتقاء احساس و سلامت امنیت در بین آحاد جامعه را به همراه دارد افزود: نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای افزایش رضایتمندی مردم و سلامت روح و روان آنها فروگذار نخواهد کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 382605

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha