نیروی انتظامی در خط مقدم رویدادهای مهم کشور است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی وامام جمعه اراک گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم رویدادهای مهم کشور انجام وظیفه می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک،  در جمع کارکنان انتظامی استان مرکزی گفت: حضور نیروی انتظامی در خط مقدم رویداد های مهم کشور، توقیفی عظیم و افتخاری ارزشمند برای این سبزقامتان است.


وی با اشاره به اینکه پلیس متدین بهترین مدافع ارزش های اسلامی در جامعه امروز به شمار می رود، افزود: معنویت برگرفته از ارزش های دینی و اسلامی با عظمت و پایدار و ماندگار است.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش به جایگاه رفیع شهید و شهادت اشاره کرد و ادامه داد: شهدای گرانقدر ایران اسلامی در سایه انس و الفت با پروردگار، قرآن و احکام الهی به چنان مقامی والا و ستودنی دست یافتند.


این مقام ارشد استان در ادامه از ناجا به عنوان بازوی نظام و رهبری یاد کرد و گفت: شرط موفقیت کارکنان انتظامی را در ماموریت های خطیرشان اراده، ایمانع معرفت، تقوای الهی و کار کردن با هدف رضایت و خشنودی خداوند است.


ایجاد نظم و امنیت در جامعه ضروری است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک همچنین به اهمیت برقراری نظم و امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: مسئله ایجاد نظم و امنیت امری بسیار مهم و ضروری است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.


آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: زمانی می توانید در ماموریت ها موفق شوید که به خدای متعال تکیه کنید و نیت های شما خالص و برای خداوند باشد.

 

بهره گیری از فرصت ماه مبارک رمضان و شب های قدر

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت و سوگواری مولای متقیان حضرت علی (ع) بر بره گیری از این شب های با عظمت تاکید کرد.


امام جمعه اراک با اشاره به اعمال و فضیلت های شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان گفت: این شب از آخرین شب های قدر است که باید قدر آن را دانسته و از فضایل و برکات آن بیشتر بهره مند شویم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصت ویژه ای است برای اینکه مردم بتوانند در خود تحولات مهم و والایی را در رسیدن به ارزش های معنوی به دست آورند.


امام جمعه اراک ضمن تقدیر از سبز پوشان نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی وظیفه خطیر در برقراری نظم و امنیت شب های قدر رابر عهده داشته و در این شب های نورانی نیروهای پلیس ضمن نظم دهی به افراد شرکت کننده در این مراسم خود نیز از معنویات این شب ها بهره بردند.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 387415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha