تسکین آلام بشری و کمک به همنوع ضروری است

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: تسکین آلام بشری و کمک به همنوعان، حادثه دیدگان و مظلومان جهان ضروری است.

مرتضی سلیمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به جنایات اخیر صهیونیسم ها در نوار غزه و فلسطین به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این جنایات نشان از ضعف و عجز اسرائیل در برابر مسلمانان است.


وی افزود: این اقدامات وحشیانه و جنایتگارانه اسرایل در برابر مردم بی دفاع و کوکان و زنان مسلمان فلسطین، جنایت علیه بشریت است.


سلیمی از صدور اطلاعیه مبنی بر جمع آوری وجوه نقدی جهت کمک به مردم فلسطین توسط جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد و گفت: کمک های مردم خیر و نیک اندیش می تواند تسکین دهنده بخشی از دردهای این عزیزان باشد.


این مقام مسئول ادامه داد: در پی کشتار مظلومانه مردم بی دفاع فلسطین از سوی رژیم اشغالگر قدس، جمعیت هلال احمر به تاسی از مولای متقیان حضرت علی (ع) در دستگیری از نیازمندان و یتیمان و با ایمان به اصول هفت گانه جمعیت های ملی که همانا تسکین آلام بشری وکمک به همنوع سرلوحه آن است، آمادگی خود را جهت جمع آوری کمک‌های نقدی ملت نوعدوست ایران اسلامی اعلام می دارد.


وی ادامه داد: هلال احمر استان مرکزی همواره در راستای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان کوشا بوده و با جمع آوری کمک ها و ارسال آن برای حادثه دیدگان سبب رفع برخی از مشکلات آنها می شود.
 

سلیمی اضافه کرد: بار دیگر حملات ددمنشانه اسرائیل غاصب  در آستانه روز جهانی قدس به مردم بی دفاع فلسطین دل همه آزادی خواهان جهان را به درد آورده است که حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان آنان است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی همچنین از حضور اعضای جمعیت هلال احمر استان مرکزی در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و گفت: نیروهای امدادی و اعضای هلال احمر علاوه بر حضور گسترده در این راهپیمایی رو جهانی قدس به خدمات رسانی به راهپیمایان نیز می پردازند.

 

پایان پیام/

کد خبر 387937

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha