آمادگی پلیس برای برقرای نظم و امنیت در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی شهرستان اراک از آمادگی پلیس برای برقراری نظم و امنیت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصطفی ویسمه ای، فرمانده انتظامی شهرستان اراک، با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک در خصوص تمهیدات انتظامی مراسم راهپیمایی روز قدس، اشاره کرد و گفت: پلیس با برنامه های پیش بینی شده آمادگی کامل را برای برقراری نظم و امنیت این مراسم در نظر گرفته است.
 

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در این مراسم با شکوه، افزود: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که با آینده نگری و تیز بینی و درایت خود این روز را نامگذاری کردند و ملت ایران نیز هر ساله با حضور پر شکوه در این راهپیمایی با آرمان های امام و رهبری تجدید میثاق می کنند.


فرمانده انتظامی شهرستان اراک در ادامه با اشاره به اینکه این تمهیدات با حضور مأموران انتظامی اراک تا پایان مراسم ادامه دارد، اضافه کرد: شهروندان عزیز از تردد با موتورسیکلت در داخل مراسم راهپیمایی پرهیز کنند.


این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به جنایات وحشیانه اسرائیل در کشتار مردم بی دفاع و زنان و کودکان فلسطینی اشاره کرد و گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس چهره استکبار را به جهانیان نشان می دهد.


سرهنگ ویسمه ای در پایان از شهروندان خواست قبل از ترک خودرو در خیابان های اطراف مسیر راهپیمایی، از تجهیزات ایمنی و سالم بودن قفل خودرو مطمئن شوند.


پایان پیام/

کد خبر 388537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha