روز قدس روز مطالبه حقوق پایمال شده انسان های بی گناه است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: روز قدس روز مطالبعه حقوق پایمال شده انسان های بی گناه و بی دفاع از چنگال مستکبران است.

حجت الاسلام آیت الله عباسیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه روز قدس روز فریاد آزادی خواهی مظلومان و مطالبعه حقوق آنان از چنگال صهیونیست ها است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: حضور در این مراسم امری واجب و ضروری است.


وی حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس را مشت محکمی بر دهان این دژخیمان دانست و ادامه داد: ملت های جهان همواره طرفدار مظلومان و رنج دیدگان هستند و فریاد آزادی خواهی آنان را به صدا در می آوردند.


حجت الاسلام عباسیان به جنایات اخبر صهیونیست ها اشاره کرد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان شاهد بارش باران موشک و خمپاره از سوی دژخیمان صهیونیست بر سر مردم مظلوم و زنان و کودکان بی دفاع فلسطین بودیم که حضور ما در صحنه خشم و انزجار جهان اسلام و مسلمین را از نظام ظالمانه کفر و استکبار جهانی نشان می دهد.


این مقام مسئول بیان کرد: امروز دیگر قدس یک مسئله صرفاً عربی یا حتی اسلامی نیست بلکه؛ به فرموده مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» مسئله‌ای جهانی، بین‌المللی و حقوق بشری است که مردم مظلوم آن تنها به جرم آزادگی و حریت مورد ضربه‌های مهلک و جنون‌آمیز خشونت وترور جوخه‌های وحشت صهیونیست‌های غاصب قرار می‌گیرند.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: این کشتار بی رحمانه و بی شرمانه علیه مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین نشان از ترس و درماندگی صهیونیسم در مقابل مقاومت اسلامی و شجاعت و ایمان این عزیزان است.


وی در پایان بر حضور گسترده افراد در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و اضافه کرد: مردم استان مرکزی باید همگام و هم صدا با ملت مسلمان ایران و آزادی خواهان سراسر دنیا فریاد آزادی مردم مظلوم فلسطین را فریاد بزنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 388583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha