تشکیل 16 پایگاه طرح اوقات فراغت در کانون های مساجد شهرستان مهریز

خبرگزاری شبستان: 16 پایگاه اوقات فراغت با عنوان آسمانی ها در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان مهریز دایر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد، صبح امروز (16 مرداد) در نشستی که در حاشیه بازدید از پایگاه های اوقات فراغت مهریز در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز با حضور اعضای کانون های مساجد این شهرستان برگزار شد گفت: یکی از مهم ترین رسالت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد جذب و پرورش نوجوانان و جوانان مطابق با طراز اسلامی در مساجد است.


وی از کلاس های اوقات فراغت به عنوان یکی از ابزارهای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد یاد کرد و گفت: کانون ها باید با برنامه ریزی مدون و سالانه اعضای جذب شده در این کلاس ها را در طول سال در مساجد حفظ کنند.


رستگاری، با اشاره به تشکیل 250 پایگاه اوقات فراغت در کانون های مساجد استان گفت: 16 پایگاه از این طرح در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان مهریز واقع شده است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر 52 کانون در مساجد این شهرستان فعالیت دارند افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان مهریز به خوبی توانسته اند با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، آموزشی، ورزشی و... دبیرخانه استان را در جهت تحقق برنامه های خود یاری کنند.


مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد، در این بازدید از پنج پایگاه اوقات فراغت در کانون های حضرت زینب (س)، شهید قریشی، امام سجاد (ع)، امام حسن مجتبی (ع) و شهید صدوقی دیدن کرد.


برگزاری کلاس های قرآنی در رشته های تجوید، قرائت، حفظ، تفسیر و...، کلاس های کمک درسی، خوشنویسی، ورزشی، کامپیوتر و... از جمله کلاس های برگزار شده در این کانون ها بود.


معاونت فرهنگی هنری و معاونت توسعه و برنامه ریزی دبیرخانه کانون های مساجد استان و رابط کانون های مساجد شهرستان مهریز مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان را در این بازدیدها همراهی می کردند.
 

پایان پیام/

کد خبر 391344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha