جمع آوري بيش از سه ميليارد ريال در مراکز نيکوکاري کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان: قائم مقام کميته امداد امام خميني(ره) کهگیلویه و بویراحمد از جمع آوري بيش از سه ميليارد ريال کمک هاي مردمي در مراکز نيکوکاري کميته امداد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، ارسلان جلال فرد، قائم مقام کميته امداد امام خميني(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (9 شهریور)  در گردهمايي مسئولين مراکز نيکوکاري و جمعي از مديران کميته امداد شهرستانها، گفت: مراکز نيکوکاري محله در سطح محلات با محوريت مساجد  تشکيل و در راستاي توسعه مشارکت هاي مردمي و خدمت به نيازمندان با نظارت کميته امداد فعاليت مي کنند.

وي اظهار داشت: اين مراکز به صورت هيئت عاملي اداره مي شوند و اعضاي اين هيئت عامل ها افراد متدين و معتمد محلات و مساجد هستند.

جلال فرد با اشاره به اين که پيش بيني شده بود که در سطح استان 50 مرکز نيکوکاري داير شود، بیان داشت: تاکنون 12 مرکز در سطح استان راه اندازي شده که در سه ماهه گذشته، بيش از سه ميليارد ريال کمک هاي مردمي به صورت نقدي و غيرنقدي در اين مراکز جمع آوري و بين نيازمندان همان محله ها توزيع شده است.

این مسئول با بيان اين که مراکز نيکوکاري محله ايتام و نيازمندان واقعي محله را شناسايي و مانند حلقه واسطه بين اغنيا و نيازمندان در هر محله مي باشد، گفت: از آنجايي که در دين مبين اسلام به انفاق، نوع دوستي و کمک به نيازمندان تأکيد فراواني شده، همه ما موظف هستيم که در اين خصوص تمام تلاش خود را در زمينه اطلاع رساني و آگاهي بخشي به جامعه هدف به کار ببريم.

قائم مقام کميته امداد امام خميني(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه تلاش ما اين است که در اين مراکز تعامل و ارتباط بين نيازمندان و خيرين به نحو موثرتري برقرارشده و سنت حسنه الهي کمک به نيازمندان در سطح جامعه رواج پيدا کند.

پایان پیام/

 

 

 

کد خبر 398073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha