هنرمندان بسیجی تجلیل می شوند

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به برگزاری  همایش «هنر شیدایی» به مناسبت گرامیداشت روز هنر انقلاب، گفت: در این همایش از هنرمندان بسیجی تجلیل می شود.

علی محمد پارسائیان، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یزد، با اشاره به فرارسیدن روز هنر انقلاب اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: همایش «هنر شیدایی» به مناسبت روز هنر انقلاب و گرامیداشت روز بسیج هنرمندان در یزد برگزار می شود.

وی افزود: این همایش روز 20 فروردین بعد از نماز مغرب و عشاء در محل تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می شود.

 رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یزد، خاطرنشان کرد: این روز به مناسبت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی در قشر هنرمندان بسیجی به روز بسیج هنرمندان نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج هنرمندان هرساله در این روز به مناسبت گرامیداشت روز هنر انقلاب و پاسداشت رشادت های شهید آوینی سید شهیدان اهل قلم، همایشی برگزار می کند، گفت: امسال نیز این همایش با حضور دکتر پهلوانیان رئیس سازمان صدا و سیمای  یزد و جمعی از هنرمندان استان برگزار می شود.

پارسائیان یکی از اهداف این همایش را رونمایی ازآثار انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: در این همایش از فیلم «یادگار دوست» ساخته سازمان بسیج هنرمندان که در خصوص زندگی شهید ابویی ساخته شده است رونمایی می شود.

وی ازدیگر برنامه این همایش را تجلیل از اعضاء فعال بسیج هنرمندان دانست و گفت: این همایش فرصتی است که از هنرمندان دلسوز و زحمت کش این انقلاب که درطی یکسال گذشته همکاری خوبی با این سازمان داشته اند تقدیر شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یزد در پایان اظهار داشت: آئین گرامیداشت روز بسیج هنرمندان و هنر انقلاب توسط کانون های بسیج هنرمندان در تمام شهرستان های استان یزد برگزار می شود.

پایان پیام/

کد خبر 449510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha