اجرای طرح «تکاپو» در راستای تقویت اشتغال کشور

خبرگزاری شبستان: قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعلام کرد: واردات جنس های بی کیفیت چینی به بازار ایران موجب شده تولیدات استاندارد در داخل کاهش یابد و برخی مراکز تولیدی نیز تعطیل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، ابوالحسن فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شب گذشته (10 شهریور) در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه، اظهار کرد: سرمایه گذاری در استان های محروم کشور یکی از اقدامات مهم در دستور کار دولت یازدهم است.

 

وی، ابراز کرد: طرح کاغذ بیستون با میزان اعتبار 92 میلیارد تومان در سه ماهه ابتدای سال آینده در استان کرمانشاه به اجرا در می آید و پروژه اسید سیتریک نیز احیا خواهد شد.

 

این مقام مسئول، با بیان اینکه پروژه اسید سیتریک کرمانشاه تا سه ماه آینده با اعتبار تسهیلاتی 10 میلیارد تومان آغاز به کار می کند، گفت: در حال حاضر این پروژه با مبلغ 30 میلیارد تومان بهسازی شده است.

 

فیروزآبادی، بیان کرد: واردات جنس های بی کیفیت چینی به بازار ایران موجب شده تولیدات استاندارد در داخل کاهش یابد و برخی مراکز تولیدی نیز تعطیل شود.

 

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از اجرای طرح اشتغال توسط این وزارتخانه خبر داد و گفت: در این طرح مشاغل خانگی نیز حمایت می شوند.

 

وی، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با سازمان آموزش فنی و حرفه ای در راستای ارائه آموزش های مهارتی به افراد جویای کار، گفت: در طرح پشتیبان، صندوق کارآفرینی امید در صورت نیاز تسهیلات لازم را پرداخت می کند.

 

به گفته این مقام مسئول، طرح تکاپو نیز در راستای تقویت موضوع اشتغال در 6 استان کشور اجرا شده و در راستای این طرح اقتصاد و اشتغال در استان های کشور تقویت خواهد شد.

 

کد خبر 483461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha