نشست علمی پیرامون دانشنامه علوم عقلی اسراء

دانشنامه علوم عقلی اسراء مجموعه ای از اندیشه ها، نظریات و افکار آیت الله جوادی آملی(مدظله) است که در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به علاقه مندان قرآن پژوه معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار شبستان، نشست علمی و تخصصی پیرامون دانشنامه علوم عقلی اسراء در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در سالن نشست های مصلای بزرگ تهران برگزار می شود.

دانشنامه علوم عقلی اسراء نگاشته ای است الفبای که در قلمرو علوم عقلی فلسفه، کلام و عرفان تهیه و تدوین شده است این دانشنامه مشتمل بر تمام مدخل های این علوم عقلی و معطوف به اندیشه ها، نظریات و افکار حضرت آیت الله جوادی آملی (مدظله) عالی است که از آثار بنانی و بیانی و معظم له گردآوری شده است.

نشست علمی و تخصصی پیرامون این دانشنامه با حضور حجت الاسلام مصطفی پور، مدیر علمی این دانشنامه، حجت الاسلام روح اللهی، مدیر اجرایی دانشنامه و جناب آقای علیپور، کارشناس این عرصه روز دوشنبه 17 مرداد ماه برگزار می شود.

شایان ذکر است نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در تمام روزهای ماه مبارک رمضان از ساعت 17 تا 24 با برگزاری جلسات تخصصی و کارگاه های آموزشی در زمینه علوم قرآنی پذیرای بازدیدکنندگان قرآنی است.

پایان پیام/
 

کد خبر 57874

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha