قرآن منسوب به خط حضرت علی (ع) رونمایی شد

قرآن منسوب به خط حضرت علی (ع) دوشنبه شب24 مرداد درنمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور سفیر کشور پاکستان و نماینده مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان، طی مراسمی با حضور بختیارالدین احمد، سفیر کشور پاکستان و لاله افتخاری، نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از خادمان قرآن کریم از قرآن منسوب به خط حضرت علی (ع) در نمایشگاه قرآن کریم رونمایی شد.

در این مراسم بختیارالدین احمد، سفیر کشور پاکستان و ناشر قرآن کریم با خط منسوب به حضرت علی( ع) گفت:‌ این قرآن در موزه بریتانیا به نمایش گذاشته شده بود که با کوشش زیاد در طول 16سال موفق مجوز دریافت آن و چاپ در پنج هزار نسخه شدم.
بختیارالدین احمد افزود:‌ این قرآن در قطع کوچک و تنها قرآن موجود در جهان است که امضای حضرت علی (ع) را دارد و 10سال به طول انجامید، تا بتوانم موافقت بیرون آوردن آن از موزه بریتانیا را کسب کنم.
وی ادامه داد:‌ حیفم آمد که این قرآن در موزه خاک بخورد و آن را چاپ نکنم و خداوند یاری کرد و این قرآن را در پنج هزار نسخه چاپ کردم و اکنون همگان این فرصت را دارند که قرآن به خط حضرت علی (ع) را داشته باشند. 

 شایان ذکر است، مراسم رونمایی قرآن کریم با حضور خالد عزیربابر سفیر کشور پاکستان و لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از خادمان و قاریان قرآن کریم در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلای حضرت امام خمینی (ره ) برگزار شد.
پایان پیام/
 

 

 

کد خبر 59618

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha